Jumaat, 13 April 2012

Review Blog: Pengomen Sejati Bahagian 3

Sambungan entri INI dan INI dan INI yer... Kita jelajah tiga blog terakhir yang mana pemiliknya pengomen sejati log Dieyna untuk Bulan Mac

RANK 8 : LYA-AFRINA (Jumlah Komen : 14)
Pemilik blog Cahayahatiku-lyaafrina ni rupanya jiran sebelah kampung di Kemaman. Dieyna di Gong Limau, dia pulak tinggal di Mak Chili... Aneh ke nama kampung kami?? hehe tak aneh pun kan, biasa- biasa sahaja. Uniknya, kami berkenalan di dunia Maya... Sudah bertukar FB id.. Tapi sayangnya pertemuan antara kami belum diizinkan olehNya, banyak faktornya.. yang paling utama, kekangan masa.. Blognya banyak berkisarkan tentang kehidupannya dan cahaya hatinya yang comel dan fotogenik, Asya... Blognya memiliki 1338 follower, apa makna tu.. Fikir sendiri yer?? Bacalah kehidupannya, korang akan mengerti, ASYA ANUGERAH YANG TAK TERNILAI HARGA UNTUKNYA...

RANK 9 : DYABUNGA (Jumlah Komen : 11)


Peminat bunga agaknya Dya ni kan?? Sebab blogspot dia pun, guna perkataan BUNGA.. Ramah orangnya.. Daripada setiap entrinya, dapat agak dya seorang yang periang n sporting.. Betul tak Dya? Sekarang Dya tengah busy, busy apa? Pi baca sendiri entrinya di SINI, jawapannya ada di sana yer... Dya ni juga peminat kartun, hehe ingatkan Dieyna je.. Kartun yang diminatinya diceritakan di ENTRI INI... Lawatilah Dya, korang akan mengenalinya dengan lebih dekat lagi.. Klik headernya ye... hehe comel binatang tu?? Apa nama eik???

RANK 10 : KUNANG- KUNANG (Jumlah Komen : 10)


Kunang- kunang nama samarannya. Seorang ibu yang mempunyai 5 orang anak. Penggemar kehijauan.. Kalau melawat blognya, mata akan terpukau melihat tanaman bunga- bungaanya... Cantik... Tangan yang sejuk orang kata, kalau tanam apa sahaja menjadi ... Betul tak akak kita?? Sila jawab ye.. hehe Kalau korang nak tengok kehijauan lamannya, sila lawatinya di SANA ye.. Pasti hijau mata hitammu... haha

Sekian, tamatlah edisi review blog pengomen sejati untuk Bulan Mac.. Kalau korang nak direview juga, senang sahaja.. tinggalkan komen di entri banyak- banyak selepas TOP 10 akan direview oleh Dieyna... Review bulan April akan menyusul nanti ye... 

p/s : Pengomen Sejati sehingga 13 April 2012, dioranglah pengomen sejati di Blog Dieyna... Ada lagi nama yang sama kan?? Kena fikirkan suprise lain pulak untuk diorang.. hehe apa2 pun tunggu hujung bulan April ye...

12 Blogger Bersuara:

etuza berkata...

Secara tak sedar masih terats. Tq. Padahal masa kerja saya jarang online...petang dan malam selalu buka blog, bagi tetamu2 masuk...ke ruamah maya saya. papun dah rezeki..tidak ada nak bersaing tau. Tapi dah saya katankan blog Dieyna TERBAIK

etuza berkata...

Kalau ada SPAM dari blog pesona tolong bagitahu, saya akan rehat tuk buat pemeriksaan ya..

izan mama mia berkata...

tahniah untuk mereka...direview di sini..:)

~Sweet Honesty~ berkata...

wahh..msh kekal di sana..mcm kata cikgu etuza..xda persaingan yee..ikhlas dari hati(^_^)

Dieyna berkata...

blog tak femes, mmg kurang persaingan hehe

Dieyna berkata...

mama mia pun ada peluang untuk direview...

Deru Ombak berkata...

Salam Dieyna..

Kakya mengalami sedikit masaalah masuk blog Dieyna.. Maaf ya..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

wahh...rajin Dieyna buat review...bravo!:D

Cik Nur berkata...

wah...cikgu masih di atas.. :)

Chic Na berkata...

terselit jgk nama sy. kalo bc entri org mmg rs nak komen. hobi. hehe..

Yana Libra berkata...

hehe..ade nama saya jugak...huhu~~~ :p

9n0L4 berkata...

lame tak singgah 2 3 hari ni, agaknye dh turun kot. huhu.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT