Halaman

Ahad, 25 Mac 2012

Segmen Blog Terbaik Pilihan Blogger







Harap masih belum terlambat join segmen ni... Dieyna di tag oleh Cikgu Etuza. Thanks Cikgu..
Sebelum tu Dieyna nak catatkan kriteria pemilihan blog terbaik ni berdasarkan kategori berikut, resepi, tutorial dan homeschooling.

Bagi kategori resepi, Dieyna pilih blog Umie Sofie dengan Tajuk blognya "Tempat Fiza Simpan Resepi". Banyak kali juga, Dieyna ambil resepi dari blog ini, dan Dieyna ada tulis dalam entri lepas, kalau nak tahu resepi apa, klik je sini. Umie Sofie juga ada blog personal, korang boleh pi SINI untuk membaca luahan dan perkongsiannya dalam membesarkan cahaya matanya yang istimewa.

Kategori tutorial pulak, Dieyna memilih Blog Tutorial untuk Blog. Sebab apa, sebabnya mula-mula berblog, Dieyna banyak belajar di sini. Banyak sangat. Kalau nak dihimpunkan rasa terima kasih kepada pemilik blog ini, macam gunung tingginya. So, Dieyna abadikan penghargaan untuknya di sini tanda ucapan terima kasih di sini.

Akhir sekali, blog terbaik Dieyna ialah Blog Homeschooling pemiliknya Puan Mahani. Banyak aktiviti homeschooling bersama anak- anaknya dikongsi di sini. Banyak juga yang Dieyna ambil dan praktikkan kepada anak murid dan bakal dipraktikkan untuk anak sendiri. Puan Mahani pun tak kedekut ilmunya. Semoga ilmu homeschooling yang diberikan kepada pembaca blognya menjadi pahala berterusan untuknya. Ilmu yang berguna elok disebarkan kan???

Sekian, ulasan Dieyna mengenai 3 blog terbaik pilihan Dieyna. Korang nak kenal diorang, klik jelaa pada link yang Dieyna bagi tu yer.

Dieyna nak tag < Aine Ainun & Mama Arina

10 ulasan:

~Cik Sweety~ berkata...

selamat bersegmen(^_^)

Unknown berkata...

Yup semestinya..En. Zam yg tag Etuza..tiga hari yg lalu.
Wow! saya tengok gempak meja berhias di blog Dieyna..terutama di group segar follower..salaing interaksi.Tq sokongan..tunggu suspend dari etuza ya..

dya nasir berkata...

slmt bersegmen..:D

Hafiz Abdul Tahir berkata...

hmmm...mmg suke join segmen ek?

Misya Mialen berkata...

moga berjaya yea:D

Aine Ainun berkata...

Sy ditag..mekasih dieyna..;)

Mahani@mama homeschool berkata...

assalamualaikum dieyna,
Terima kasih...tak sangka boleh jadi antara blog pilihan dieyna. harap lps2 ni boleh saling berkongsi idea & pengalaman yea :)

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

Assalamualaikum dieyna...
Ya Allah, terharunya akak...
terima kasih krn sudi bekunjung dan
sungguh tak sangka blog kogsi resepi tu jadi blog pilihan dieyna...
walhal byk lagi blogger masakan lain lebih power... hihih
terima kasih sekali lagi.... :-)

CIK TOM berkata...

ciktom tau blog yg no 2 tue..mmg ramai yg belajar tutorial dr sn..

contest baru;
3 Blog Pilihan Terbaik

Wanayu berkata...

Terbaik la..

Catatan Popular