Halaman

Khamis, 22 Oktober 2015

Hasil daripada berblog...

Sebenarnya saya mula berblog pada Jun 2012.. Tinggal di Kuala Lumpur seorang diri dalam sebuah rumah pangsa di kawasan yang padat di tengah kota raya menyebabkan saya rasa bosan. Saya memang minat menulis, menulis dengan cara saya sendiri. Kebetulan kakak saya ada buat bisness online, dan dialah orang pertama yang perkenalkan saya dengan blog. 

Sejak dari itu, memang blog jadi tempat saya menyimpan segala ilmu yang saya copy dari blog2 lain dan adakalanya menulis sendiri topik ikut suka hati. hehe Masa tengah addict berblog, tiap- tiap hari up entri.. siap berblogwalking.. share award dan join group blogger. Indah sangat kenangan masa tu. 

Alhamdulillah, banyak yang saya dapat dari berblog... antaranya
1. Hubungan persahabatan maya.. memang ada antara kami tak pernah bersua muka tetapi hubungan itu tetap mesra hingga ke saat ini.. GROUP SEGAR FOLLOWER, kamu semua memang segar dalam hati ini tau.. walaupun masing-masing dah sibuk.. dah jarang berbw.. tapi.. kita masih ada group wasap yang menjadi jambatan hubungan persahabatan maya kita tidak putus...betul tak???

2. Pendapatan daripada blog... ada juga hasilnya, walaupun tak banyak tapi cukuplah buat bayar bil streamix dua bulan hehe... dan yang terbaru, boleh beli beg tangan baru dalam laman web ZALORA.. 

Semangat nak berblog macam ada.. berkobar-kobar nak menulis.. banyak sangat benda nak dikongsi tapi masa terhad... melayan dua puteri petah dalam rumah ini lebih penting daripada berblog...haha...

In Shaa Allah, blog ini akan segar.. walaupun tak dapat disiram setiap hari dengan entri baru tapi entri baru tetap akan muncul dari sini..

Rezeki dari berblog walau sedikit ttp kita hargai....

ihsan google... gambar sekadar hiasan



Catatan Popular