Sabtu, 1 Ogos 2015

Berat badan turun 5kg dengan kos RM50

Selamat petang semua, hari ini dapat bersiaran waktu macam ini.. Puteri- puteri solehah tengah membuta maka bolehlah ibunya mencoret di sini.

Diringkaskan cerita, hari ini Dieyna nak kongsi mesej seorang customer ini.. Korang boleh baca dalam screenshot di bawah ini..

Customer Dieyna bagitau suaminya turun berat badan sebanyak 5kg dengan hanya mengambil 2 biji herblax setiap hari..
Dieyna pun teruja gak mendengar khabar tu..rasa kena cuba juga makan herblax ni sebab kaki dah sakit menampung berat badan hehe..

Apa Herblax ni??? Kandungannya apa sehingga mampu menurunkan berat badan sebanyak 5kg tu?? Haaa ini yang Dieyna nak kena cerita kat korang ni...

Herblax terdiri daripada 9  herba semulajadi iaitu alfalfa leaves,  senna  leaves, buckhorn  bark, licorice root,  fennel seed,  anise seeds,  rhubarb  root, blue malva  flower dan  culver's root. Sifatnya yang menggalakkan  tindakan pembersihan lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. Tidak  hairanlah  ada yang berjaya kempiskan perut dengan herblax ni juga. Bagi cuci habis ye,,

Apa manfaat Herblax ni ye?? Ini dia... jom baca sama-sama
  • Pembersihan najis yang tersekat
  • merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • membantu masalah sembelit
  • mengempiskan perut
  • membantu mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. 


Semua fungsi herblax ni menjurus kepada proses pembuangan .. Maka tidak hairanlah berat badan boleh  turun ye.. yang penting proses pembuangan tinja lebih mudah dan lawas..

Perlu diingatkan ye... mereka yang mempunyai sistem penghadaman  yang lemah  akan mengalami cirit -  birit  pada peringkat  awal  pengambilan. Manakala, di   bawah kondisi normal, herblax  akan menunjukkkan kesan dalam tempoh  8 -  12 jam selepas pengambilan.

Kepada pembaca yang ada masalah pembuangan bolehlah mengamalkan herblax ini.. Ianya bukan sahaja boleh membersihkan usus korang malah ianya juga mampu menurunkan berat badan korang. Belum belum tahu kan??

Nak cuba, harganya sangatlah berpatutan... Dan yang penting bahan yang digunakan bebas bahan   kimia. mesra  alam  dan dijamin keberkesanannya..

Berminat bolehlah berhubung   dengan Dieyna ye.. di Talian 019-2481068


Dayana   Bahar
932071
SID
0192481068


3 Blogger Bersuara:

are_lin@yu berkata...

oo produk shaklee yea kak..banyak manfaat kan sambil boleh jaga badan..

salam aidilfitri kak..lama tak singgah sini

QasehnyaRania berkata...

nice sharing

pppst: hihi. kan, dah lama juga say x ke sini.
terima kasih akak

LYAfrina berkata...

berbaloi-baloi

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT