Rabu, 2 Julai 2014

Selamat di rumah

Sejak akhir2 ni banyak sangat kisah penculikan kanak2.. sehinggakan sebagai ibu aku dah cukup risau nak bawa anak2 outing..
Kadang prasangka menguasai.

Nak bawa anak main di playground pun rasa tak selamat.. pemangsa berada di mana mana kan???

Sudahnya.. melabur sedikit duit untuk kecergasan anak2.. biarpun xmampu bersosial sgt sekurang kurangnya kita dapat kawal dan pantau anak2 depan mata.

Beli playground dgn rakan fb secara kutu..  jadinya mainlaa dua beradik ni sepuas puasnya... kalau nak bagi diorang bersosial... senang je.. hujung minggu letak je playground ni di laman rumah.. in Shaa Allah adlah anak2 jiran bertandang...

Hati kita pun senang......

7 Blogger Bersuara:

nur anis berkata...

mesti seronok bebudak kan..:)

Mrs Velentine berkata...

betul kat playground mmg dah tak selamat lagi huhu

amirah berkata...

seronoknya dorang...ada playground dlm rumah je..takyah gi jauh2..

Dayana Bahar berkata...

A.ah. seronok .. xde dah dia duk pujuk kita bwk dia ke tmn...

Dayana Bahar berkata...

Betul tu mv.. risau.. lgpun kondisi playground mnyedihkan...

Dayana Bahar berkata...

Yee... panas pun xkena.. hihi

9n0L4 berkata...

fuhhhhh, dh jadi mini playground dh kat umah akak. :)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT