DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Sabtu, 31 Ogos 2013

Masalah Sakit Sendi??

Alhamdulillah, Julai dah berlalu dengan cemerlangnya... Ada lagi berita gembira bakal Dieyna kongsi nanti.. Tunggu surat pengesahan dari SHAKLEE sahaja... 

Hari ni Dieyna nak cerita tentang MASALAH SENDI. Sekarang ni masalah sendi melanda sesiapa sahaja, tak kira tua atau muda. Biasa sangat kita dengar MAK AYAH or sesiapa sahaja merungut masalah sakit sendi ni kan... Gambarajah kat bawah ni menunjukkan perbezaan sendi yang yang sihat dan tidak sihat...

SENDI SIHAT


Jangan risau ye.. SHAKLEE ada suplemen yang sesuai untuk menyokong kesihatan sendi berpanjangan. 

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET

Apa yang menariknya mengenai Advance Joint Health Tablet (AJHT) ni??

Bahan utama yang ada dalam New AJHT ni bertindak dalam jangkamasa seawal lima hari. Keputusan ujian klinikal 90 hari menunjukkan bahan utama di dalam AJHT adalah lebih baik dengan ketaranya. Rumusan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal :

  • Menggalakan mobiliti
  • Meningkatkan fleksibiliti
  • Meningkatkan fungsi sendi
  • Menyokong kesihatan sendi
Ciri - ciri utama AJHT pula

  • 100% bebas kekerang
  • 100% vegetarian
  • 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik
  • Hanya dua kaplet sehari
  • Kaplet yang mudah ditelan
  • Tiada perasa tiruan, pemanis dan bahan pengawet
  • Bebas gluten
Berita gembira lagi pada yang berminat mendapatkannya... Bulan Ogos merupakan bulan promosi AJHT, Beli 6 percuma 1... Dieyna tak kata korang kena beli 6 baru dapat harga promosi tu.. boleh je beli berapa banyak yang korang suka dan Dieyna akan bagi harga PROMOSI untuk korang.. Keluarkanlah sedikit bajet untuk insan tersayang yang ada masalah SENDI ni.. Hadiahkan kepada MAK atau AYAH korang.. Berminat nak tahu harga istimewa yang DIEYNA akan bagi, baik SMS je ke

0192481068
(wasap/ line/ sms/ viber)



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..

11 ulasan:

inazamri berkata...

akhir2 ni femes betul produk shaklee ni kan.walau dah lama wujud tp skrg mmg terbukti bagus sbb tu ramai org guna

Deqla Manjew berkata...

entri promot lagi..hihi.. smuanya mudah terdedah dgn pelbagai penyakit..bagus la ada produk yg bagus mcm shaklee.. ;)

eita berkata...

tak pernah lagi mencuba ni

Masha Meisters berkata...

ohh...bagus ye....hehe
skrg tengah bnyak org pakai produk ni kan

SF BEAUTY berkata...

tak pernah cuba. suatu hari nanti mungkin. hee.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Assalamualaikum kak dieyna

pasni klu nk try shaklee blh wani contact akak yer :-)

Salam ramadhan & Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin yer :-)

Kesuma Angsana berkata...

slm singgah & ucap selamat hari raya maaf zahir & batin yer !

Cik Aini berkata...

ramai skrg guna produk shaklee ek..

selamat hari raya akak..maaf zahir dan batin

Cinta Misteri berkata...

hai deyna....

good luck on ur biz.

produk ni bagus utk org2 aktif berlali kesana kemari, ingat sblm dapat, nnti dah lanjut2 lutut longgar sana sini gris habis tak kira lagi.

yuk sumer pakat2 beli AJHT shaklee.

Cinta Misteri berkata...

owhhh yaaa...CiM ni ada keturunan kaki robot. makcik2 pakcik2 sumer dh operate tang lutut. rasanya mcm dah kena amik supplement, almaklumlaaa CiM ni byk bergerak, berjalan merata, skng ni dah start mengayuh pulak

Si Matatajam berkata...

Makin berusia, bendalir kat sendi pun makin kering ye kak..

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Copyright © 2012 Reserved to disini ruangku berkongsi
Design by kinara kinatara