DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Sabtu, 31 Ogos 2013

Masalah Sakit Sendi??

Alhamdulillah, Julai dah berlalu dengan cemerlangnya... Ada lagi berita gembira bakal Dieyna kongsi nanti.. Tunggu surat pengesahan dari SHAKLEE sahaja... 

Hari ni Dieyna nak cerita tentang MASALAH SENDI. Sekarang ni masalah sendi melanda sesiapa sahaja, tak kira tua atau muda. Biasa sangat kita dengar MAK AYAH or sesiapa sahaja merungut masalah sakit sendi ni kan... Gambarajah kat bawah ni menunjukkan perbezaan sendi yang yang sihat dan tidak sihat...

SENDI SIHAT


Jangan risau ye.. SHAKLEE ada suplemen yang sesuai untuk menyokong kesihatan sendi berpanjangan. 

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET

Apa yang menariknya mengenai Advance Joint Health Tablet (AJHT) ni??

Bahan utama yang ada dalam New AJHT ni bertindak dalam jangkamasa seawal lima hari. Keputusan ujian klinikal 90 hari menunjukkan bahan utama di dalam AJHT adalah lebih baik dengan ketaranya. Rumusan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal :

  • Menggalakan mobiliti
  • Meningkatkan fleksibiliti
  • Meningkatkan fungsi sendi
  • Menyokong kesihatan sendi
Ciri - ciri utama AJHT pula

  • 100% bebas kekerang
  • 100% vegetarian
  • 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik
  • Hanya dua kaplet sehari
  • Kaplet yang mudah ditelan
  • Tiada perasa tiruan, pemanis dan bahan pengawet
  • Bebas gluten
Berita gembira lagi pada yang berminat mendapatkannya... Bulan Ogos merupakan bulan promosi AJHT, Beli 6 percuma 1... Dieyna tak kata korang kena beli 6 baru dapat harga promosi tu.. boleh je beli berapa banyak yang korang suka dan Dieyna akan bagi harga PROMOSI untuk korang.. Keluarkanlah sedikit bajet untuk insan tersayang yang ada masalah SENDI ni.. Hadiahkan kepada MAK atau AYAH korang.. Berminat nak tahu harga istimewa yang DIEYNA akan bagi, baik SMS je ke

0192481068
(wasap/ line/ sms/ viber)



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..

Catat Ulasan

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Copyright © 2012 Reserved to disini ruangku berkongsi
Design by kinara kinatara