Rabu, 11 September 2013

Dah 37 minggu

Sekejap je masa berlalu.. dah 37 minggu usia baby dalam kandungan ni.. Rasa mcm baru je semalam dapat tahu pregnant selepas 3 tahun si kakak Hannah lahir... Dalam sibuk berSHAKLEE... bekerja.. berperang dengan si KAKAK...

Mengandung di usia 30 an... hormon badan pun berubah.. Banyak je cerita sepanjang tempoh kehamilan ni.. bercampur- campur.. Dah hujung- hujung trimester ni... Dieyna kena banyak berjaga- jaga, barang baby standby dalam kereta... brg ibu pun sama.. buatnya sakit semasa bekerja tak pasal2 je...

Doakanlah supaya urusan kelahiran adik HANNAH ni dipermudahkan olehNYA ye...

sumber : google

sumber : google

DOAKAN DIEYNA YER....

13 Blogger Bersuara:

Rosmiza Ali berkata...

Insha Allah Kak Dieyna.. Semoga dipermudahkan segala urusan.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL">ZON PERMAISURI CHOMEL

Cik Nur™ berkata...

insyaAllah kak..sentiasa doakan.....
jaga diri yea....

amirah berkata...

moga semuanya dipermudahkan ye dieyna..semoga sihat dan selamat ye..

Deqla Manjew berkata...

cpt je masa berlalu kan.. kakak deqla pun hari ni dah warded.. bebila masa je bersalin..huhu..

Aine Ainun berkata...

As salam
tahniah kak
jaga diri ya..
Indahnya saat hamil
teringat masa preggy dul;u kak..
rasa nk pregnant balik=)

Masha Meisters berkata...

semoga segalanyer dipermudahkan :-) insyaallah

Chic Na berkata...

nak dekat dah tu.. memang betul2 cepat.. mudah2an semuanya selamat ye kak.. ;)

Solehah Shamsuddin berkata...

Kiranya akak dh nk bersalin la ni ye. Terasa mcm cepat je

lelamaisara berkata...

cepat nye masa berlalu kan...saya dulu 35 minggu alesya dah keluar..hehehe..
semoga dipermudahkan kak

Cinta Misteri berkata...

insya Allah Dieyna, kami semua akan mendoakan yg terbaik. moga dipermudahkan, so, Dieyna kena tingkatkan amalan, dah nak dekat ni. nama Allah jgn lekang dr sebutan...

Si Matatajam berkata...

Take care kak Dieyna... Moga sentiasa dilindungi Allah..

Cik Aini berkata...

moga semuanya baek2 aje kak :)
in shaa Allah..

Cinta Misteri berkata...

Dieyna....mesti dah bersalin ni kannn....jgn lupa up n3 baby ;)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT