Sabtu, 15 Jun 2013

Berita gembira...

Cuti sekolah dua minggu... Minggu pertama cuti, Hannah tetap Dieyna hantar ke taska.. Namun dia still menangis .... adus.. tension sangat... dah 2 bulan.. masih lagi tidak betah dengan suasana dah persekitaran taska...

Ni kira oke skit, dia buat muka mcm ni.. 
huhu sampai kat pintu pagar sekolah.. startlah melalak.. lalalala

Minggu kedua cuti sekolah, Dieyna sengaja tak hantar dia ke Taska.. bosan jugak dengan irama dangdut dia pagi- pagi... Dieyna pun bosan jugak duk sorang- sorang kat rumah... Dalam hati dah cukup risau.. Seminggu duk berkepit kat rumah.. konfirm pi Taska melalak lagi... huhu redho jelaa...

9hb Jun.. mcm biasa.. ayahnya yang hantar di ke sekolah... Sungguh menakjubkan.. dia dah tak menangis.. siap dengan rela hatinya masuk Taska tanpa kena dukung... Cikgunya terkejut jugak... Ayahnya punyalah eksited dengan perubahan anak daranya, siap kol lagi Dieyna.. sampaikan berita gembira.... hari tu.. Dieyna tak sabar pi ambil dia.. Nak semak laporan aktivitinya...
Mood : Senyum

Ulasan Pendidik :
- Tiada masalah datang ke sekolah
- Dapat melakukan aktiviti pada hari ni dengan baik tanpa bantuan guru
- aktif dan ceria
- makan berselera + tidur ok

Baca ulasan positif, Dieyna syukur sangat2.. awan mendung dah berarak pergi.. Sang Suria menjengah sudah.. Alhamdulillah... Hannah good girl.. Petangnya, ibu n papa belanja Hannah KFC sebab berjaya berubah...

Mood : hepi



8 Blogger Bersuara:

Yana Libra berkata...

wah..baguslah dah tak nangis2..mesti lega akak..hehe~ :)

Cik Nur™ berkata...

agaknya dua minggu tak pergi baru haannah rasa rindu kawan2..hehehe

terbaiklah hannah

Chic Na berkata...

comelnya buku siap lukis senyum lagi. good girl hannah.. ;)

QasehnyaRania berkata...

YEAY.
sronokkan bila anak dah tak buat perangai pagi2
semoga terus berkekalan ye hannah ;)

Deq's Qienz berkata...

baguslah hannah dah ader pningktan..mg diteruskan ya

Deqla Manjew berkata...

yeayy.. hannah dah besar...!! =D

Ain Dzaya berkata...

bagus hannah ni..makin pandai tau!

amirah berkata...

alhamdulillah...lama2 ok la ye..anak saya tktau la camne nanti bila masuk sekolah

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT