Ahad, 21 April 2013

Hannah punye pun ada gak...

Entri sebelum ni kan pasal minuman SHAKLEE ESP.. boleh rujuk ENTRI INI ye..

Kali ni nak cerita minuman untuk si kecil Hannah... Hannah pun perlu suplemen jugak..

Kenapa Dieyna perlu beri Hannah suplemen MEAL SHAKE ni?
Hannah seorang anak yang aktif.. Time makan kadang- kadang kena paksa... Makan memilih.. Kalau tak kena dengan seleranya.. Konfirm dua kali suap dia dah tak nak.. Macam- macam alasan diberinya... Saya risau dia tidak mendapat zat makanan yang secukupnya.. Maka, saya memilih MEALSHAKE untuknya.. kerana lengkap dengan segala nutrien yang diperlukan.. Sekarang ni, mulutnya asyik nak mengunyah je.. Dah kurang dah bersin seawal pagi (selalunya dia akan bersin n hidung berair waktu pagi) ... 

Bila saya masukkan MEALSHAKE dalam susu Hannah?

Setiap hari, waktu pagi selepas dia bangun tidur... Saya anggap itu sarapannya, sebelum benar-benar dia makan pagi di rumah pengasuhnya..

Berapa sukatan diperlukan untuknya?

Hanya sesudu sehari.. Saya guna sudu untuk susunya untuk menyukat.. Biasanya 6 sudu susu tepungnya + 1 sudu mealshake...

Habis licin diminumnya... Insha Allah ada zat untuknya dan semoga bagus juga untuk kesihatannya... Dengan izin Allah... 


Mengapa Meal Shake???


Dieyna memilih mealshake kerana :-


1. Lengkap dengan segala keperluan nutrien anak anda.. dilengkapi dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.

2. membekal nutrisi kepada sel tubuh

3. Membantu tumbesaran

4. Kelazatan rasanya tanpa pewarna dan perasa tiruan...





Dibawah ini juga Dieyna ada beberapa testimoni pengguna MEALSHAKE yang lain...



Boleh klik pada gambar kalau nak baca cerita gembira yang dikongsi oleh para ibu yang lain
tentang MEALSHAKE..

BERMINAT???
BOLEH TERUS WHATSAP/ MSG DIEYNA UNTUK HARGA TERBAIK DI PASARAN..

019 - 2481068 

ATAU

932071 SHAKLEE ID

11 Blogger Bersuara:

Cik Nur™ berkata...

Hannah pun makan...hebat,.. :)

Deqla Manjew berkata...

wahh hannah kecik2 dah jaga kesihatan.. bagus la... ;)

are_lin@yu berkata...

wahhh hannah pn mkn..

LYAfrina berkata...

tq kak... blh lya cba gak utk asya.. mmg asya prob sgt bab2 mkn ni

Mrs Velentine berkata...

oh hannah pun ada eh...anak2 MV makan xda masalah kak..tapi kalau nak nnt MV gtau..

Rosmiza Ali berkata...

Kalau orang dewasa boleh amik tak mealshake ni? Hehe.. Mieza pun nak tambah berat bdan.. Nak tambah selera makan.. Makan memilih jugak tau iols nih.. Ish..

Chic Na berkata...

wahh Hannah membesar dengan sihat. ;)

Masha Meisters berkata...

hyy kak dieyna :) lama tak singgah sini...

wahh...hannah keep it up :)

Ain Dzaya berkata...

wah..bagus ni..boleh suggestkan untuk ibu ain...

Ain Dzaya berkata...

wah..bagus ni..boleh suggestkan untuk ibu ain...

LYAfrina berkata...

wahhh.. bgus hannah..klo asya ssh nk bg mkn mde2 gni

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT