Jumaat, 30 November 2012

Bergaya sakan

Cermin mata ni dah lama kami beli untuk dia.. Kalau tak salah, bulan 6 baru ni.. Cermin mata ni pun.. tersimpan dalam laci dashboard kereta dan kami pun lupa tentangnya..
Sehinggalah tadi.. minah ni duk depan dan dia buka laci dashboard tu... dan dia berkata versi alih bahasa.. "spek ,ibu' ... Terus dia nak pakai... maka bergaya sakanlah dia hari ni ke pasar dengan cermin mata nya...
Nak dilarang tak boleh... bukan dia dengar cakap kita ni... ikut jelah... makan kat kedai pun berspek mata hitam... apo nak dikato... layan jerlah....
Published with Blogger-droid v2.0.9

19 Blogger Bersuara:

eira berkata...

hahahaha.. anok dara ibu nih mmg. bab bergaya seroh la. tuh blom soalan perasa dia, "ya.. omel dop?". dush..

Cik Nur berkata...

peaceeee..!

Terbaiklah..xpe biarlah dia pakai... sekali sekala nak bergaya jugakkan.. :)

Cinta Misteri berkata...

Wah, silau dh ni. Kuat melaram ni

izan mama mia berkata...

comel laa anak dara ni

Misz Mieza berkata...

Amboi.. Bukan main lagi si kecik ni bergaya.. Hehe.. =)

Chic Na berkata...

stylo la hannah. pegi pasar pun pakai spek. sekali sekala nak melaram. ;)

kinara kinatara berkata...

huhu..comel je hannah..:)

aku HaniAsyira berkata...

dah ada gaya best dah tu.. posing lebih2 sikit

Solehah Shamsuddin berkata...

comelnya hannah.peace! :)

Arina Shamsul berkata...

hahahaha..muah! peace untuk kamu juga sayang~


nora berkata...

apa salahnyer..bukan ibu jer yg nak bergaya kan..peace yo!..haha..

Si Matatajam berkata...

Ala bebudak memang suka bergaya bagai..sama la cam Khalish ni..

Cik Aini berkata...

wahhh Hannah montana buat dah,hihi
sakan hannah ke pasar pakai spek..caya lahhhh hannah :)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hamboi2 bergaya kemain yer hikss...comel bah....

IntaNBerliaN berkata...

hihii macam anak saya, alisha.. dia pun sk pakai spek.. mula2 pakai tu sbb tgk ibu abah dia pakai, t yg dia nak jugak. kami pun beli utk dia.. skrg dah ada 3 spek.. kalah ibu n abah.. hahah

are_lin@yu berkata...

amboi pndainya bergaya..hehe

dya bunga berkata...

haha,,pndai dia bergaya

Deqla manjew berkata...

hamboihhh.... pinjam spek! nk bergaya sakan gak! :D

9n0L4 berkata...

hehe. menurun dari sape la agknye ni. :)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT