Jumaat, 3 Ogos 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #23

ENTRI PESERTA SEGMEN #23 - MANGGARADAW


SEGMEN : KENANGAN RAMADHANKU

Ok ceritanya begini pada suatu hari...aku dan abang aku pergi ke sebuah halaman rumah tinggal. Rumah usang la kiranya tu. Rumah ni mmg lama dh tak de urang dudok. Kalau pegi mlm2 mmg menakutkan....jd kami pegi umah tu siang2. keliling umah tu mmg byk pokok. Tujuan kami nak pasang perangkap burung wak-wak.

Sampai situ kami pun pasang la perangkap burung keliling rumah tu....tapi bila sampai kat blah dapur,kami dengar bunyi...tung...tang...tung...tang...(sambil di iringi muzik saspen....deeeng...deeeeng...deeeeng) bunyi orang memasak. Ah sudah aku kata. Orang dulu2 kata kalau rumah dh lama tinggal....ada hantu.

Abg aku dh start gigil dh. Tapi aku tak percaya.....tak percaya.


16 Blogger Bersuara:

dyabunga berkata...

dia dah singgah dah..blog bunga2..haha

are_lin@yu berkata...

hehehe kna terjah untuk cerita penuh ;-)

Arina Shamsul berkata...

Hihihi dah baca dah :)

Deqla manjew berkata...

haha.. takleh blah ar dia ni...citer acah mak enon jek tuuu.... :p

~Sweet Honesty~ berkata...

oittt...terlepas pula sweety entry ne..heheh..sory jagausss..

Cendol berkata...

ni ha cerite troll!!haha

kakcik berkata...

Tadi mamat tu suruh datang ke sini, sekarang Dieyna pulak suruh pergi ke sana...ish...ish...ish

Lia berkata...

heheeee... patut le kan.. :)

Nadia Elena berkata...

wow suspen.. =D

teratak hati berkata...

Owh patut la tuan pnye cerita suh terjah sini...hehe..pandai ye..

saedah berkata...

malas aku nak baca cita hantu. cita hantu pun aku tak tengok...biar bnyak mana pun kat pasaran tv kita2...ha3..maaf lah yek..jom p blogaku lak..petuapaje

ieda berkata...

aikk tadi suh kesini
dan disini suh kesana ..
wahhh ;)

Si Matatajam berkata...

Taktik Karukord mmg terbaik da.....

Cinta Misteri berkata...

berapa kali nak kena baca nie!!!....hehehehe....saja jer.
Pandai yeaaa dia :)
CiM dari n3 dia yg 'takda org komen tue'. Haaa ahhh laaa, sian takda org komen. Org tak suka citer hantu kowt bulan2 puasa nie :)

Karukord Jagau's berkata...

heheheee..... :D

9n0L4 berkata...

ade je org komen ni. tak baik tipu bulan pose ni. hehe.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT