Jumaat, 3 Ogos 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #22

ENTRI PESERTA SEGMEN #22 - MASHAWORLD


SEGMEN : KENANGAN RAMADHANKU

erita ni mase aku sekolah kat asrama dulu.
rasenyer ramai dah tahu tahap kenakalan aku terutamanya keluarga GSF kan,
 
mase tu aku bersama beberapa orang rakan lain yang nakal duduk kat asrama bejimba-jimba 
lah pasal mase tu student lain terutamanya ketua aspuri takde..HaHa

nak dijadikan cerita ayah member aku ni tokan jual mercun!
semua jadah mercun dye bawak ke asrama.
mercun gasing,mercun pop dan segala mak lah mercun temasuk mercun tepek pun ada.

setiap malam kitaorag sakan berjoli dengan main bercun yang nak bagai sampai ke malam dah hampir berlebam malah bersembam pun ada.
HaHa

nak bagitau kat korang ni..

3 Blogger Bersuara:

Masha Meisters berkata...

saya peserta ke 22...hehe :)

~Sweet Honesty~ berkata...

sudah baca nee..hehe..lucu c boss ne taw

9n0L4 berkata...

oooo masha geng dgn anak tokey mercun. huhu. mesti segala jenig mercun dh pernah main ni.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT