Jumaat, 3 Ogos 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #24

ENTRI PESERTA SEGMEN #24 - MY LITTLE HONEY DEW


SEGMEN : KENANGAN RAMADHANKU

kenangan banyak sebenarnya di bulan ramadhan..semuanya berlaku dibulan ramadhan..

pertama
semasa di sekolah menengah aku terlibat dengan kelab pembimbing rakan sebaya..kami ke panti asuhan(rumah anak yatim) untuk salah satu program kami bulan "ramadhan".masa makanan di salurkan dan sumbangan baju n kelengkapan raya diber nampak kegembiraan di mata anak2 yatim...sebak mengenangkan mereka2 yang tak beribu dan berbapa...sedangkan kita bahagia dengan keluarga masing2..mereka kehilangan kasih sayang..sebak masatu dan bersyukur sangat apa yang kita punya..

kedua
ketika habis SPM sementara tunggu result aku 



11 Blogger Bersuara:

Deqla manjew berkata...

dah baca.. paling kelakar tu yg kisah 2..boleh lak berbuka awal 20 minit.. apa dia ingt ikot time sabah sarawak ke? hahaha

Cik Nur berkata...

dah terjah dah.. :)

dyabunga berkata...

dya dah baca..ada 4 kenangan gitu

Masha Meisters berkata...

haha...lawak la cite kak wan ni yau....kiki...apepun gud luck untuk dye :)

~Sweet Honesty~ berkata...

dah baca n tinggal jejak pun kat sinunn..hehe

Cik Aini berkata...

of coz dah terjah dah...skali 4 kan kenangan ramadhan tu.hehehe

Nadia Elena berkata...

yeayhh! dah terjah!!!

Si Matatajam berkata...

Macam kenangannya...

Si Matatajam berkata...

Macam2 kenangannya...

lelamaisara berkata...

oh ini orang yg berbuka awal 20 minit tu eh..:)Good luck nurul...:)

9n0L4 berkata...

pernah jugak gi rumah anak yatim dulu mase matriks KL. ;)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT