Jumaat, 27 Julai 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #3

ENTRI PESERTA KE 3 -MASZ SIDEK

Segmen: Kenangan Ramadhanku…


Bila bulan puasa ni...
Aku teringat kisah aku yang menangis sbb tak tamat puasa...
Kalau tak silap aku aku thn 6...
Zaman mula2 naik dara... hehehe
Bulan ni ada... lepas tu tak datang 2 3 bulan... lepas tu ada balik...

Masa tu bulan Ramadhan dah nak tamat...
Tinggal satu hari jer puasa.... esok dah nak raya...
Aku punyalah dah berangan puasa aku tahun tu tamat...
Senyum jer aku hari tu...
Bila masuk tengah hari...
Aku dah rasa lain macam....


3 Blogger Bersuara:

ieedaz @ mama_isha berkata...

All the best buat masz!:-)

9n0L4 berkata...

huhu. ni mesti period ni. kesiannnn. ;)

~Sweet Honesty~ berkata...

ne pun sudah baca..hehe

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT