Jumaat, 27 Julai 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #2

ENTRI PESERTA KE 2 - PEMILIK BLOG MYMATATAJAM


Segmen: Kenangan Ramadhanku


Kali ni M nak cerita kenangan Ramadhan masa M study kat UKM dulu plak..M nak berkongsi cerita masa M di tahun pertama di situ..

Masa tahun pertama bilik M terletak kat tingkat 4 ( tingkat paling atas skali).. bilik 401, Kolej Burhanuddin Helmi..Satu bilik dua orang..  Nama roommate M, Juhaida,orang Setiawan Perak. Kiranya, makan soq (sahur), beli juadah sekaligus buka posa pun semua ngan dia la...

Satu masalah yang kami tension sangat pasal bekalan ayaq(air). Memang kerap sangat kami terputus bekalan ayaq sepanjang M study kat situ...Hangpa bayangkan la kalau terpaksa angkut ayaq dari bawah naik ke tingkat 4 sebelum ayaq tu terputus abih langsung ..Memang seksa wooo.. Alkisahnya.. SILA SAMBUNG BACA ENTRI NI DI SANA YE...

7 Blogger Bersuara:

dyabunga berkata...

dya terjah baca entry M..hihi

Deqla manjew berkata...

dah baca pun tadi...hihi...bestnye siap review camni..kena join nih! rugi tak join!!

Cik Nur berkata...

dah baca..dah baca.. :)

Si Matatajam berkata...

Eh dah direview pun...Tq pada yg dah baca...hu hu...

ieedaz @ mama_isha berkata...

Good luck buat M:-)

9n0L4 berkata...

oooooo. kirenye ni entry utk promo la ye. huhu.

~Sweet Honesty~ berkata...

hehe.. entry promo pun hentam saja lah..semua pun dapat untung..

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT