Jumaat, 27 Julai 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #4

                                          ENTRI PESERTA KE 4 - PEMILIK ALL ABOUT LOVE







Segmen: Kenangan Ramadhanku…


Kenangan ramadhan yang Mrs Velentine nak kongsikan ialah pengalaman berpuasa di perantauan selama 2 tahun di tangkak,Johor ketika bertugas di Kolej Matrikulasi Johor.

Al-kisahnya...selama 2 tahun bepuasa diperantauan mmg teringat waktu berbuka puasa yang lebih awal di Sabah....hehehe..tiap kali berbuka adik2 ngan kakak akan call bagitau mereka dh berbuka...masa 2 kan famous dgn Video call...apalagi sya ngan Mr Velentine tension lah..sebab kadang2 depa buat video call masa depa tengah menikmati jaudah berbuka...mau tak tension..hehehe

Selama 2 tahun diperantauan jugalah selalu je Mrs Velentine jadi bahan gurauan rakan2 sepejabat..sebabnya..jeng2x...pernah 1 hari .... SAMBUNG KAT SANA PULAK HEHE

5 Blogger Bersuara:

Cendol berkata...

aah mmg berbuka puasa di Sabah lebih awal..hehe jelesss tu..hihihi sabO je lah

ieedaz @ mama_isha berkata...

Good luck to mrs valentine :-)

Deqla manjew berkata...

dah baca...susu kacang..hihi.. hubby deqla pun sebut cam tu dulu...

9n0L4 berkata...

hehe. wlaupun dorg buke awal tapi sahur pun awal kan. tak jelesssss pun .;)

~Sweet Honesty~ berkata...

susu kacang...ooo susu kacang...hehe

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT