Sabtu, 23 Jun 2012

Masih lagi S.O.X

 

Korang pasti ingatkan, Dieyna pernah menulis entri promosi berkenaan S.O.X iaitu acara yang dianjurkan oleh CELCOM untuk para belia yang berkebolehan dalam tarian, bola keranjang dan drum…. Acara tersebut dah berakhir dengan jayanya pada 3hb Jun 2012 yang lalu di MABA Stadium Kuala Lumpur.. Pasukan mana yang berjaya memenangi acara terbesar Celcom ini telahpun diketahui……

Sekarang, korang pula diberi peluang untuk bersuara dan memilih pasukan kegemaran korang…Celcom sedang mencari pasukan pilihan penonton.. Caranya mudah sahaja.. Korang cuma perlu klik gambar ini untuk mengundi.

sox

Korang boleh membuat pilihan kategori.. Kemudian, boleh mula memilih.. Jangan lupa tinggalkan komen korang sekali..

sox1

Tunggu apalagi.. JOM UNDI PASUKAN PILIHAN ANDA…..

17 Blogger Bersuara:

~Sweet Honesty~ berkata...

nak pilih sape erk?? hehe

Misya Mialen berkata...

ok, tq for info yeah;) nnt sy undi;)

Masha Meisters berkata...

hehehehe...kump ape ye... ^_^!

Cinta Misteri berkata...

tak guna celcom......

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Rajin Dieyna promote...:)

etuza berkata...

buat pilihan yg tepat ya. hampir dah date keputusan ni..

Deqla manjew berkata...

jom2 undi...kalo free ok jew nk undi...hihi

Wanieys berkata...

wani xtau nk pilih pasukan mana yg best hihihi

Cik Nur berkata...

S.O.X...
macam S.O.S je kan.. :)

Si Matatajam berkata...

Errr.. Sat na, nk pikiaq dulu

sHaR!Na eLyaNa berkata...

sha follower ke 500 hehehe..

dyabunga berkata...

dya mesti sokong dance..cheerleder..haha

9n0L4 berkata...

pong pong girl ehhhh. cheer leader! ;)

Deq's Qienz berkata...

kite sma la teacherr..pilih pong² gurl :(

Yumida berkata...

hehe..sis anola dh jd pompom girl dah..

Kesuma Angsana berkata...

terus follow hehe

Yumida berkata...

sis anola dh jd pompom girl tu..hihi

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT