Rabu, 9 Mei 2012

Jawapan ketereran korang...

Sekarang masa yang ditunggu- tunggu.. jawapan kepada entri ini... KALAU KORANG TERER,  CUBA TEKA.. Sebelum nak umum jawapan, suka Dieyna maklumkan bahawa Dieyna sangat- sangat suka hati baca jawapan korang.... ada yang kata tingkap, ikan emas berenang-renang dan macam- macam lagi... hehe kelakar pulak rasanya.. hakikatnya, benda yang korang teka macam- macam tu ialah... jeng jeng jeng...
sejenis RAK...
Nampaknya contest dalam bentuk teka- teki ni tak ada pemenang... huhu jangan kecewa ye.. xde rezeki korang lagi nak dapat topup percuma... hehe takpe- takpe, korang tunggu ye.. lepas ni Dieyna akan buat lagi kontest macam ni.. 

Terima kasih kepada yang mencubanya.... jangan serik nak teka lagi ye...

16 Blogger Bersuara:

Yumida berkata...

hehe....rupa2nya....
sedia menanti tekaan seterusnya :)

Cik Nur berkata...

looo....jauh meleset jawapan nur..hahahahaha..!

sabo je la kak...!

Chic Na berkata...

laa apesal lain sgt ni. hehe.. apepun seronok la main teka teki. :)

Cik Aini Lavender's berkata...

hahaaha....mcm2 yg diteka,siap ada cermin keta lg =p

etuza berkata...

ada teka teki pula ..terlepas. Saya ada jumpa pihak ABX dua hari lepas pos kata mereka sudah berada di Dungun Terengganu, sudah lama ni, adakah hadiah sudah sampai arh? risau tak sampai..

~Sweet Honesty~ berkata...

oooyeke..jenuh menilik smpai juling2 mata..hihi

Kunang-Kunang berkata...

Teka teki mengasah minda.

LYAfrina berkata...

HEHEHHEHE......

Yana Libra berkata...

hehe..mencabar sangat soalan..~~ :p

@ deqla manjew berkata...

lorh..patot la ada yg bulat2 tu...rak rupanya....lain kali bg klu k!! :)

@ deqla manjew berkata...

psssttt... sila tgk pantun utk awk dlm entry deqla yg ni.. sorry eh dear kalo x best..

http://norumara.blogspot.com/2012/05/jom-berkenalan-dengan-mereka-part-3.html

dyabunga berkata...

haha..salah teka rupanya..

salykin sobry berkata...

rak buku pun pokka dot?? sukanya

9n0L4 berkata...

aikkkkkk. ade teka teki? huhu.

Arina Shamsul berkata...

saya terlepas la kak..takpe, lepas ni ada lg kan.?tungguuuuu......:)

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

hehehe..apapun, jawapan YM ari tu, takdelah meleset sangat, hehehe

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT