Ahad, 6 Mei 2012

Kalau korang terer sangat.. Cuba teka

Dieyna nak bagi korang ujian mata skit... Siapa2 yang dapat meneka dengan tepat, padat dan jitu.. ada hadiah istimewa menanti anda... Caranya mudah sahaja,, korang hanya perlu meneka..

APAKAH BENDA INI?

Korang tak perlu buat entri... 
Korang cuma perlu tinggalkan jawapannya di ruangan komen entri ini.. Diulangi
TINGGALKAN JAWAPAN KORANG DI RUANGAN KOMEN ENTRI INI..
JANGAN LUPA TINGGALKAN URL BLOG KORANG KALAU ADA YE.

TARIKH TUTUP : 07 MEI 2012

TERBUKA KEPADA SESIAPA SAHAJA...

21 Blogger Bersuara:

Yana Libra berkata...

nampak macam kayu je~~

Karukord Jagau's berkata...

Iye nii cermin tingkap nii...

Firdaus Zali berkata...

longkang ??

izan mama mia berkata...

nampak macam cermin 'sliding door'

Che Rosliza Che mat berkata...

Cermin Kereta kot hihihi...

IeysHa berkata...

coklat? duit? hahaha..

http://brassgirlz.blogspot.com

Chic Na berkata...

sakit mata aih tenung lelama. tingkap rumah kot. hehehe.. :)

Cik Nur berkata...

Tahi burung melekat kat cermin kereta atau melekat dekat hp..

cahayacita2.blogspot.com <-- Gigih tinggalkan link nih..!

~Sweet Honesty~ berkata...

cermin tingkap kapal terbng kot..mcm ada sayap kapal jek kt luar tu..(^_^)

dyabunga berkata...

mcm meja/ kerusi je..huhu..

Karukord Jagau's berkata...

tingkap tu....tingkap...

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Meja guru...hehehe... maen tembak je...hehe

Faidhatul Arfah berkata...

x pastiii haha

@ deqla manjew berkata...

bila kelik gmbr, kecik tu je jugak..aiseyh..ingtkan besor boleh la tgk btl2.. x aci niiiii.... hihihi... xde klu ke?? :p

lelamaisara berkata...

cermin tingkap rumah masa hujan kot...hahahaah

SumeSakan berkata...

adoi nak teka jugak...tp dah berpinau mata...titi kayu berlubang nampak air kot...hehehehehe

Yumida berkata...

kolam ikan, oren tu ikan emas..hihi

@ deqla manjew berkata...

hurm, xpela kalo xde klu....hukhuk...usaha je la teka...wlupun main tibai..hihi...
jawapan deqla : PERAHU kot? sbb nmpk mcm kayu jew tu.

nk gigih tinggalkan url blog mcm cik nur jgk. :)
>>> http://norumara.blogspot.com

Cik Nur berkata...

ape jawapan ni kak..?hihihi

LYAfrina berkata...

nmpak cam air ... dr cermin tingkap..banjir kah??

9n0L4 berkata...

huhu. tengok mmg mcm pintu. mcm mcm jwpn eh. ;)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT