Selasa, 10 April 2012

Cerita Hari Ini/ Bantuan Awal Persekolahan Tahun 1/ Aplikasi Sekolah Malaysia

Hari ni tak sempat nak jenguk kengkawan blog sekalian.. Sibuk membantu seseorang yang sedang belajar ni.. Siapa lagi, akak Fatmasha kitalaa... Dia minta tolong comeykan sedikit, blog ilmiah dia.. Maklum jelaa, blog tu nanti akan diberi penilaian oleh pensyarahnya nanti.. Setelah puas menggodek, akhirnya terhasillah begini blog nya
Oke tak??? Tak tahulah tuannya puas hati ke tak.. Kalau tak puas hati,
kena godek lain pulak laa

Esok pula, ada sesi pembayaran Bantuan Awal Persekolahan untuk murid- murid Tahun 1.. Dah lama para ibu bapa tunggu bantuan ni kan.. Insya Allah, esok dapat.. Tak sabar nak kaya sekejap sok, pegang duit banyak hehe tapi konfirm duit yang banyak tu akan habis dalam masa 1 jam je... Hak murid kena bagi kat murid, bukannya buat harta sendiri,,. Punyalah risau surat tak sampai kat tangan ibu bapa, Dieyna trick bebudak macam ni
"Esok, cikgu nak bagi duit 100 ringgit sorang, tapi kalau ada yang tak bagi surat ni ke mak ayah dia, maknanya dia tak dapatlah duit tu" Dalam hati gelak je, Hehe 

Sila bawa IC oke?? Kalau tak?? No, MOney hehe
Sekarang, Dieyna nak isi maklumat murid dalam aplikasi Sekolah Malaysia pula, huhu Dulu pernah cerita dah pasal ni kat blog ni, Kalau korang nak tau, boleh KLIK SINI.. Banyaknya prosedur kena ikut.. HUHU

Sekian,, berita hari ini..

P/S : Tak dapat BW hari ni.. harap esok dapat cover semula ye.. hehe

7 Blogger Bersuara:

Karukord Jagau's berkata...

pelan2 isi maklumatnya :)

Kunang-Kunang berkata...

Banyak bantuan yang diberikan sekarang ni. Mudah2an ia memberi manfaat pada yang memerlukan.

Kazman / Sue berkata...

wah... dapat bantuan RM100 hinggit... makcik kayo... heee3x

Pka Rahim berkata...

hi..
jemput join segmen pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-feberet-color.html

tq :)

Cik Nur berkata...

cik nur belum tempuh lagi semua ni..
insyaALLAH..dah kawin nanti, mgkin tempuh.... :)

~Sweet Honesty~ berkata...

pokcik kayoo..hohoho

9n0L4 berkata...

sedang sebok hal sekolah jugak ni. weekeng ni camping!

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT