Isnin, 9 April 2012

Anugerah Bintang Paling Popular 2012

 Tahniah untuk lelaki kacak.. Aaron Aziz untuk  Anugerah Bintang Paling Popular 2012.. Tahniah... Seperti yang dijangka lah ye...

Tahniah juga kepada pemenang- pemenang paling popular yang lain ye....

Penyanyi Lelaki
Hafiz

Penyanyi Wanita
Yuna

Artis duo/berkumpulan 
 Jaclyn Victor/Ning Baizura/Shila Amzah

Artis baru lelaki
Johan Ariff As’ari

Artis baru wanita
 Tasha Shilla

Pelakon filem lelaki
Aaron Aziz

Pelakon filem wanita
Maya Karin

Pelakon TV lelaki
Fizz Fairuz

Pelakon TV Wanita
 Fasha Sandha

Artis komedi lelaki
Johan

Artis komedi wanita
Didie Alias

Pengacara TV lelaki
Zizan Razak

Pengacara TV wanita
Fara Fauzana


Penyampai radio lelaki
 Faizal Ismail

Penyampai radio wanita
Fara Fauzana

P/s : Tak sejuk ke deme ni, duk genting pakai baju belah sana sini.. Dieyna pergi genting hari itu, siap dua lapis baju lagi pakai sebab sejuk.. Mood : Konfius???

11 Blogger Bersuara:

Deru Ombak berkata...

Sukanya AA terpilih bintang paling popular..I like. :)

Mode : moderate.

LYAfrina berkata...

tp x sangka fizz fairuz mng utk plakon tv lelaki tbaik kan.. apa2 pon dh rezeki dia..dia blakon mmg best.. tp lya harap gak ady putra mng..

@ deqla manjew berkata...

haha...dorang dah biasa terdedah sana terdedah sini sbb tu la x ksh...hihi...lantak dorang la eh...apapun, i like AA menang bintang paling popular..semlm tgk separuh je..hihi

Chic Na berkata...

fenomena ombak rindu lah tu kan. bagusla akak buat review pemenang kt sini, smlm tgk separuh je. mls nk gugel. :)

Kazman / Sue berkata...

jangan kata sejuk... boleh kena strok woo kalau tak pakai baju sejuk waktu malam kat genting tu.... dah memang rezeki aron di malaysia...

etuza berkata...

Tahniah..artis2 yg menang, astro tak on semalam, ada kerosakan kat soket ke decoder tu..bagus jg x ada tv, anak2 tak bising gaduh pasal remot

etuza berkata...

jenguk kejap selepas edit markah kat SAPS....)

Cik Nur berkata...

kemenangan yg sudah di jangka kan...tapi de jugak kategori yg bila pemenangnya di umumkan, tiba2 terkejut gaban sebab tekaan meleset..mcm tasha shila dengan fizz fairus tu..hehee

M@W@R Q@SeH berkata...

artis kita ni kalis sejuk kot..hehehe

fatmasha berkata...

ya lah kalau buleh semua nak dedah...

9n0L4 berkata...

dorng panas dgn dosa sendiri. tu yg tak tutup tuh. huhu.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT