Jumaat, 6 April 2012

Bawa Mulut!

Cerita ni dah lama.. zaman sekolah- sekolah lagi.. Kalau tak salah Tahun 1995.. Tingkatan 3.. , korang hayatilaaa
K : Sampai hati mung kan.. bawak mulut merata, sana sini


F : Mana ada aku bawak mulut pasal mung, mung jangan tuduh2, siapa royak ke mung...


K : Dok kisahlah siapa hok royak ke aku, hok penting aku tau memang mu bawa mulut.. semua orang tahu gok yang mu duk bawa mulut...Sedih aku, mu wat gini


F : Sungguhlaa.. aku dok bawa mulut pun hal mu ke hal sapa2 ke. bakpe tuduh aku gitu..


K : Sungguh!! Mu dok bawak mulut..


F : Sungguhlah.. mu caya ar cakap aku


K : Dohtu kalau mu dok bawak mulut, mulut mu tu , mu nok tinggal mana. Bukannya boleh cabut mulut tu,.. Dohtu, xmbuh ngaku lagi memang mu bawa mulut...


F : Dok saje- saje wat ngena ke aku, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr siap mu...


p/s :Jangan tinggal mulut korang di rumah...  haha

8 Blogger Bersuara:

9n0L4 berkata...

royak? huhu. mak marah betul klu guna words tu. die kate tu loghat kelate. hee. loghat tranung, KABO. :)

Rafflesia™ berkata...

hahaha,,-.- nak tgl mulut dekat kg la.. ihihi

Chic Na berkata...

hahaha.. lawak2. sian kwn dia tu terkena. ;p

etuza berkata...

Asalamualaikum..sini jg kena full salam. Blog terbaik pesonanya tinggi.
Lagipun jumaat ari ni. Alamak kena penangan bahasa sda ni tau. Kesian..macam kena marah tul tu..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr siap mu.hehe...tulah bawa mulut.bahaya umpat keji org tau. Jadilah hambaNya yg tahu ya..best senyum pagi2

Pka Rahim berkata...

hi..!
jom baca entry baru pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/ziela-make-up-by-pka-rahim.html

tq :)

Yana Libra berkata...

saya pun selalu bawak mulut..huhu~ :p

izyantyPersonalTaste berkata...

mmg cuak klau org yg rapat ngan kita tuduh kita bawa mulut psl dia kan, padahal tak. by the way of coz tak leh tinggal mulut kan he3 :)

dyabunga berkata...

dya pun selalu bwk mulut..haha

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT