Halaman

Sabtu, 17 Mac 2012

Trafik Source

Sebenarnya tak tau nak tulis apa malam ni tapi teringin nak menulis juga.. Lagipun mata belum mengantuk.  Dalam- dalam dok fikir nak tulis apa, nak tulis apa, tangan klik kat stat.. Kemudian, mata terpandang sesuatu.. Lantas bibir terukir senyuman.. Ramai pengunjung blog ini datang dari blognya.. hehe Siapa kata blognya tak ramai pengikut.. Kalau tak ramai pengikut, mengapa trafik source blog Dieyna datang dari blognya... Apa2 pun korang tengok sendiri blog mana ye yang bagi trafik kat blog Dieyna..

Terima kasih ye., terima kasih sangat2..
Trafik pertama datangnya dari blog Pesona, Cikgu Etuza.. Yang kedua pulak, datangnya dari networkedblog.. Konfirmlah melalui link kat facebook peribadi ni. Yang ketiga, buygeneric tu, konfius lak.. tak pernah lagi datang ke laman web tu.. Dieyna try pi cek, apa ada kat laman web tu. rupanya laman web menjual pil-pil.. bila masa lak, Dieyna beli pil kat situ eik.. Xapelah, yang penting terima kasih banyak2..

3 ulasan:

Unknown berkata...

Syukur..alhmadulillah, kiranya ada manfaat ya.
Orang baik kena hargai, blog disini ruangku berkongsi banyak ilmu2 tentang blog...ada ilmu yg telah saya aplikasi. Apapun dari masa ke semasa pesona akan kaji kod2 yang Dieyna bagi ya. Blog pesona tu agak old model..kerana ada alat2 yang sepatutnya ikut macam di blog lain contohnya di laman Dieyna, Arina dan di blog Kamsiah, kemas dan rasa ringan klik2. Pesona memang tak boleh jika tak ke blog maya ni.
TERIMA KASIH YA ..Allah selamatkan keluarga Dieyna.

Unknown berkata...

Secara langsung Pesona EWWK terpromot kat sini ya.Tq

dieyna berkata...

Terima kasih cikgu...

Catatan Popular