Khamis, 22 Mac 2012

Makan???

Kalau tak makan... LAPAR



Kalau makan ...KENYANG (ALHAMDULILLAH)




Kalau terlebih makan .... TENGOKLAH SENDIRI MACAM MANA JADINYA???

p/s : Berpada- padalah...

12 Blogger Bersuara:

izan mama mia berkata...

yer..makan biar berpada kalau tidak, bala yang tiba..
hai singgah sini,salam kenal ^-^

lelamaisara berkata...

kalau tak makan masih kenyang macam mane? ..hehhee

Cik Nur berkata...

jadi, kena berhenti makan sebelum kenyang.. :)

geez berkata...

Hehe...kesimpulannya.....mkn sekadar kenyang, jangan iku nafsu.....^_^

@ deqla manjew berkata...

haha...tp sy x leh kurang mkn..sbb nnti lg tmbh kurus...sy nk gemok, so kena mkn byk cikit tp xde la melampau mcm tu...hihi...

Kazman / Sue berkata...

kami pun pelik... kalau kami sekeluarga.. tang lain boleh jimat tapi tang makan susah sikit nak jimat.... heee3x tapi masih berpada2x lagi...

9n0L4 berkata...

adoiiiiii. buleh pulak die kelek biskut cenggitu eh. hehe.

~Sweet Honesty~ berkata...

aiyokk..saya terasa la cek kak..hohohoho

Dieyna berkata...

salam kenal too

Dieyna berkata...

hehe itupun ada gak... tu dikira makan angin.. sebab tu kenyang walaupun tak makan..

Deru Ombak berkata...

Assalamualaikum Ana ..

Kalau jadi gambar yang baaawah sekali tu.. Mau meleleh leleh air mata nangis.. He he

LYAfrina berkata...

itulah... jadi...
MAKANLAH UNTUK HIDUP...
bukan
HIDUP UNTUK MAKAN

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT