Khamis, 22 Mac 2012

Jawapan Asah Otak : Teka-teki


Ramai yang datang jenguk teka- teki ni tetapi cuma Kazman / Sue, Ms Velentine, Cik Nur dan mzhany yang cuba jawab. hehe nak tau apa jawapan mereka, meh sini Dieyna vtau ye

haaa3x... sebab dia yakin kerana dia aje yang lepaskan bebas lembu tu ragut rumput kat situ ... yang talin semua ternak lembu dalam kandang....
sebab rumput yg di mkn tertulis nama pak dollah..hehe..tryy aja
ape ye..hihihi..
sebab pak dollah yang tolak lembu tu ke daalm perigi..hihih kan..?
sbb perigi tu pakdollah punya, ahaha otomatik jd lembu dia. ape punya jawapan daaa


Sebenarnya jawapan kepada teka-teki terbabit  ada kaitan dengan rumput yang Dieyna tunjukkan tu, nampak tak macam mana jadi rupa rumput tu... nak tengok rupa rumput tu ini dia 
JAWAPANYA IALAH
RUMPUT TU DIMAKAN OLEH LEMBU YANG RONGAK.. DALAM KAMPUNG TU HANYA LEMBU PAK DOLLAH JE YANG RONGGAK.. HEHE
hai semua, sayalah lembu Pak Dollah yang jatuh dalam perigi tu..hihihi

18 Blogger Bersuara:

YAYA AZURA berkata...

rongak depan rupanya lembu pak dolah.hikhik

~Sweet Honesty~ berkata...

hehe..klakar juga lembu pak dollah tuh..

Cik Nur berkata...

ooo...rongak mcm pak dollah rupannya..patutlah pak dolah tahu tu lembu dia..hahahahhaha

Aine Ainun berkata...

Rongak?? Alahai kesiann

Misya Mialen berkata...

hhahahhaha.sy suka tegk lembu rongak.muahahaa

etuza berkata...

Terlepas..terlalu suntuk masa..everytime is bzzzz ..apapun salam persahabatan..dah klik bannaer..cantik. Deiyna memang hebat

mzhany berkata...

ahha rongak rupenyer lembu pak dollah ni ;)

Dieyna berkata...

hehe sebab tu makan macam tu hehe

Dieyna berkata...

hahaha..

Dieyna berkata...

Mestilah Pak Dollah tahu.. kan ada tanda tu hehe

Dieyna berkata...

itulah jawapannya hhe

Dieyna berkata...

hehe sweetkan???

Dieyna berkata...

banner mana?? Blog baru eik.. thanks hehe

Dieyna berkata...

yer.. rongak depam hehe

9n0L4 berkata...

huhu. tak dan nak main teka teki ni. ;)

Ms Velentine berkata...

haha....

Kazman / Sue berkata...

tak pe kami teka salah... yang penting nak memeriahkan majlis teka teki ini....

Amir berkata...

lembu tu=pak dollah rupanya hahahahah

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT