Sabtu, 24 Mac 2012

Jangan Tengok @Kemaman Supply Base (KSB)

Menurut kakak Dieyna, kejadian ni berlaku di Kemaman Supply Base, aka KSB dalam dua tiga hari lepas.. dalam salah satu warehouse kompeni di sana. Pukul berapa ?, itu tidak pasti lah pulak.. Ambil gambar untuk suka-suka akhirnya begini jadinya

Benar atau tidak
Wallahualam
Tengok betul2. Korang pasti nampak, apa cerita sebenarnya...Kalau takut, JANGAN TENGOK.



8 Blogger Bersuara:

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Alorrr....takut pulak YM.huhuhu

~Sweet Honesty~ berkata...

ehh betul ke?? sereeeemmm leee..(*_*)

Aine Ainun berkata...

Wallahualam...kan..

etuza berkata...

Di FB kawan2 ada jg seram macam ni, tapi lain pic..tak takutkah ada nyorok tu..

Deru Ombak berkata...

Uih Ana... Kakya penakut tau...

Dekat tengah mlm dah ni... Karok masuk selimut.. Nunite...

LYAfrina berkata...

huhu,,, ye k?? company mana ni erk????
building mana satu ni?? seriaunyer.. harap2la ni just superimpose..

Tanpa Nama berkata...

warehouse no wape?lps ni konpem xag dh line tu..haha

Tanpa Nama berkata...

apasal ade 2 pic hantu tu?????

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT