Jumaat, 28 November 2014

Cara Menghilangkan Contengan di dinding

Anak- anak yang sedang membesar memang kreatif. Apa sahaja boleh menjadi aktiviti mainan kepadanya termasuklah dinding rumah.

Ini dinding rumah Dieyna yang telah dikreatifkan oleh anak.  Siap guna stamp pad dan juga pen marker... Bukan pen biasa tau.. diulangi pen marker..



Nak marah lebih2, kan dikata kita sayangkan dinding lebih daripada anak sendiri kan. Sudahnya biarkan aje mereka berkreativiti. 

Tetapi takkan kita nak biarkan aje dinding tu bercorak macam tu selamanya. Maka, kena lah fikirkan penyelesaiannya. Kena bersihkan balik je. Mustahil ke?? Tidaklah mustahil jika di rumah korang ada BASIC H.


Semalam Dieyna cuba bersihkan contengan di dinding. Alhamdulillah, contengan tersebut berjaya hilang sehingga 99%. Tidak percaya ke?? Tengoklah gambar bawah ni..


Ini kisah benar ye. Bukan gambar edit atau guna mana- mana teknik photoshop. Contengan berjaya hilang. Harganya basic H ni pun murah je dan boleh pakai lama. Jimat memang jimat.

Jangan bimbang ye,  Basic H ni bukan CLOROX walaupun fungsinya lebih kurang. Ini kerana BASIC H produk yang menggunakan bahan semulajadi dalam ramuannya. 

Berminat dengan BASIC H?? Boleh terus wasap atau sms saya di talian 019-2481068.
Harganya memang mampu milik. Percayalah.

DAYANA BAHAR
932071
COD : PAKA, DUNGUN



Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT