Halaman

Jumaat, 5 Julai 2013

Suplemen dalam penyusuan SUSU IBU ~SHAKLEE


Sekiranya kita mengambil suplemen bagi penyusuan, kita perlu faham bahawa vitamin bukanlah salah satu cara yang boleh membanyakkan susu ibu. Kita kena ingat satu perkara, KEJAYAAN PENYUSUAN bergantung kepada kesihatan IBU. Vitamin yang diambil bagi memastikan tubuh ibu menyusu sentiasa sihat, bertenaga, cergas dan bersemangat. Sekaligus mampu membekalkan susu ibu kepada si manja.




Ingat ini 




LEBIH KERAP SI MANJA DISUSUKAN ATAU LEBIH KERAP SESI PERAHAN SUSU MAKA LEBIH BANYAK SUSU IBU DIHASILKAN.




Pengambilan vitamin akan memberi kesan yang menyerlah sekiranya para ibu mengamalkan dan memenuhi segala keperluan dengan penuh disiplin dan konsisten.





Vitamin shaklee yang berikut dicadangkan untuk IBU MENYUSU

SET B - SET ASAS 


Set A Untuk ibu yang tiada masalah penyusuan. Ianya lebih untuk memperkayakan susu ibu dengan zat dan nutrisi semata-mata. 

Apa yang ada dalam set B? 



Memang khas untuk mereka yang tiada masalah penyusuan. Vitamin B lebih kepada keperluan pertumbuhan otak dan emosi, Vitamin C fokus kepada imun sistem, Vitalea demi pertumbuhan dan pembesaran secara lengkap dan menyeluruh manakala Alfalfa sebagai perangsang demi membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu disamping membantu mengurangkan masalah eczema sekiranya si bayi mengalami masalah tersebut.





SET B + ESP





Set B + Energizing Soy Protein (ESP) sangat bagus diamalkan sekiranya si ibu punya masalah penghasilan susu yang lambat serta bayi mudah lapar.

SET EU-FOUR PACK

SET Eu-four- Pack Set ini diberi nama sebagai " Eu - Four Pack ". Ini kerana ia mengandungi 4 vitamin yang penting untuk tubuh. Apa yang menarik dengan Eu-Four Pack ini? Ia boleh dimakan oleh suami isteri malah ibu dan ayah kita juga! Selamat dan sesuai diambil oleh ibu menyusu dan ibu yang mengandung. Ia sangat baik untuk keperluan tubuh ibu dan pembesaran anak yang dikandung mahupun yang disusukan. Ia juga sesuai untuk ibu atau wanita yang mempunyai masalah tumit kaki berbisa, sejuk2 badan, mereka yang sering keletihan dan sukar bangun tidur.




SET BAJET

Jika korang rasa, set- set di atas terlalu banyak, Dieyna juga menyarankan set bajet untuk membantu para ibu yang ingin mencuba produk SHAKLEE ini.












Korang pun boleh mencuba sendiri kehebatan SET PENYUSUAN INI.. 



Tinggalkan komen di sinI ataupun terus inbox Dieyna di 






ataupun 



whatsapp / sms/ viber/ LINE di talian 



019-2481068.



HARGA TERBAIK MENANTI ANDA !!!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

info menarik ni tq !

Unknown berkata...

bagus tuk mereka yg masih susukan anak

lelamaisara berkata...

sya pon ade try shaklee ni kak..baru coba...

Arina Shamsul berkata...

wah macam2 ada..hehehe

insyaAllah kalau susu x mengizinkan nnt time penyusuan anak kedua ni,sy nak try produk ni kak,tp time penyusuan alesya,takde masalah dgn air susu,alhamdulillah..mencukupi :)

Masha Meisters berkata...

nak try gak...tapi takdok anak lagi....hehehehehe

Unknown berkata...

tgu ada anak ye.. hihihi... teruskan promot kak.. ;)

are_lin@yu berkata...

shaklee mmg trbaik kan kak..tgk testi mmg ok

9n0L4 berkata...

puas duk pk ape la 31 air tu. rupenye 3 L ye kak. hahaha. jenuhla kalau nk abis 31 botol air tu. :)

Catatan Popular