Halaman

Jumaat, 5 Julai 2013

Rahsia Energizing Soy Protein (ESP)





ESP HOT Produk 



Kenapa ESP ada dalam KEbANYAKAN SET???



Kerana PROTEIN adalah ASAS dan MAKANAN kepada sel.. Protein penting untuk PEMBENTUKAN dan PEMBAHARUAN SEL.. jadi bila sel SIHAT dan cukup ENERGY, PENYERAPAN nutrien adalah lebih OPTIMUM..






Secara ringkasnya, ESP iaitu sejenis minuman berkhasiat yang membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi.. ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semula jadi rendah lemak, bebas KOLESTROL dan kaya dengan ASID AMINO penting.




TESTIMONI PENGGUNA - SUAMI DIEYNA



Penghujung bulan dis.. suami sy dikesan ada darah tinggi.. risau sngat.. sebab mmg penyakit tu ada dalam keturunannya.. lebih sadis lagi.. medical checkup untuk masuk site tak lepas selagi darahnya tak stabil.. kebetulan pula saya baru sahaja berjinak- jinak dengan ESP .. jadi, saya beri pada suami setiap pagi.. ESP bersama Oat.. Alhamdulillah, next checkup tekanan darah suami stabil... syukur... dan menu tersebut, Oat + ESP masih menjadi rutinnya saban hari... ringan tubuh katanya.. tali pinggangnya pun terpksa ditebuk butang baru. Testimoni ini kisah benar keluarga saya.. Hidup lebih sihat bersama shaklee...



Korang pun boleh mencuba sendiri kehebatan ESP.. Tinggalkan komen di sin ataupun terus inbox Dieyna di 






ataupun 



whatsapp / sms/ viber/ LINE di talian 019-2481068.



HARGA TERBAIK MENANTI ANDA !!!












4 ulasan:

mshazadoes berkata...

dya pun dh minum sejak preggy ari tue..x pandai nak campur dgn lain..minum plain gitu jek..hope bby kuo nnti sihat dan gebusss :)

Unknown berkata...

asalam...teruskan usaha bisnes ni ya, tq masih nak drop komen..persahabatan maya harap kekal kunjungan ya..

9n0L4 berkata...

ni la die nye shaklee tu ye. hehe. penuh satu blog. :)

RIZZNA berkata...

ingatkan Esp tu...stand for especially ;)

Catatan Popular