Jumaat, 11 Januari 2013

Ini yang malas tengok ni....

Dah lama tak tengok berita dalam tv.. puncanya?? Bosan dengan cerita politik,,,, huhu baik tengok natgeo.. discovery channel.. history channel.. tv IQ ... disney junior... tak sakit kepala nengok... 
Semua benda dipolitikkan.. kisah makcik jual karipap pun kalau boleh dipolitikkan agaknya.. konfirm dipolitikkan... 

Tak pasal2 engkau terkait sekali wahai karipap...

p/s : tengok karipap teringat pulak kat si Ai.. hehe memang lawak lah... 

31 Blogger Bersuara:

Cik Nur berkata...

teringat ai dan jagau...hahahahah.....

tak pasal2 karipap juga jadi mangsakan..!

Yana Libra berkata...

hehe..hantu karipap cik ai~ :P

deno berkata...

mmg itu bantuan yg diterima utk promosikan karipap.. x tunjuk kat tv pun dah tahu.. kan.. huhu.. em, sedap pulak nengok karipap!^^

ros_reeza berkata...

kenapa makcik karipap terbabit dalam ini cerita.. hihi...

lelamaisara berkata...

heheh..kak tak pasal2 karipap rase die macam retis..hahah

Dayana Bahar berkata...

Xpasal pasal makcik tu glemer eik... hihi

Dayana Bahar berkata...

Glemer gitu...

Arina Shamsul berkata...

hahahaha...kejap lagi ikan masak 3 rasa pulak yg dipolitikkan kak..kekekeke.

Misz Mieza berkata...

Sedapnya karipap! Mieza kalau yang inti kentang tu kurang gemar, kalau inti selalin kentang sangat feveret.. ^_^

DONE! =)

nik ros berkata...

nik dah lama tak tengok berita kat tv. asyik citer politik tak abis2.bosan

eita berkata...

sedap nyer karipap...
lamat tak buat

Etuza Ezawarna berkata...

alamak hebat pula penangan karipap ni. kuih kegemaran anak etuza yang ke 5 dan 6, nak minta ja belikan karipap..sorry late terjah blog..

9n0L4 berkata...

haha. tak pasal pasal karipap kene tempiasnye.

Cinta Misteri berkata...

Kan bagus kalau brita perdana ada portion utk blogger. Taklah asyik politieksyen ngan retis jer glamour. Ktorg pun penyumbang keglamouran negara perrrr

kinara kinatara berkata...

wah dah banyak blog kina baca ade makanan sedap2 nie...huhu...dah la belum makan lagi..ade lappy nie di makan..huhuhu..akak buat sendri ker...sedap nie..:)

dya bunga berkata...

hahaha..xpasal2 karipap fems

Cik Aini berkata...

hahahaaha
dah glamer dah karipap dgn Ai..dah sinonim lak.hahahaha
haish hantu karipap.kahkahkah

Deqla manjew berkata...

hahahhaa.. tgk karipap teringat hantu karipap ai... aduiii x menahan betol laaa...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kesian karipap tu jd bahan akak kahkahkah

Nyue berkata...

teringat dgn hantu karipap yea??hahaha

Mrs Velentine berkata...

sedap karipap tue kak

Nisah Idham berkata...

setuju. tv sekarang dah xde berita yg menarik.. penat nak tunggu berita yg berpolitik tu habis.. tension mak !! hehe

aReLaN berkata...

semua benda leh dipolitikkan skang.hahaha

N.Aima K berkata...

macam-macam dalam berita sekarang yaaa

Mimie berkata...

bosan kan....xbis2 politik

LYAfrina berkata...

hihi..itula..kalo tgk berita pon byk plolitik..

Deq's Qienz berkata...

antu karipaappppp larikkkkk..hahaa

Si Matatajam berkata...

Agaknya lepas ni kalau M tengok karipap mesti teringat Ai gak..ha ha

aku HaniAsyira berkata...

politik yg tak pernah habis

wan nurul hezrina abd halim berkata...

tgk karipap mmg ingat kat cerita aii2 kan kak..tapi karipap aii tuh pusing diabesar2..hehe

Chic Na berkata...

ada apa dengan karipap tu? kena baca nih. hihi..

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT