Selasa, 18 Disember 2012

Berehat seketika di Tasik Banding


Pemandangan cantik tapi kemudahan tak memuaskan hati...  Nak masuk tandas kena bayar 30 sen tapi tandas tak bersih dan berbau busuk menyesakkan hidung.. sepatutnya jagalah kebersihan tandas elok elok... takdelah ralat kena bayar... Kemudahan surau lagi menyedihkan.. kain telekung berlonggok... berbau... tempat wuduk terbuka.. huhu sedih mengenangkan...

Ps: Ingat nak ambil gambar surau daif tu tapi tak tergamak plak... baik ambil gambar Hannah makan sup ni.. hehe

Published with Blogger-droid v2.0.9

29 Blogger Bersuara:

Deqla manjew berkata...

ish.. yeke kak? deqla paling pantang kalo toilet awam yg kotor ni...mmg xkan masok! sanggup ku tahan.. huhuhu..mmg x suke masok toilet awam..tp kalo toilet kat mall tu ok la jugak..betul tu, baik snap gmbr hannah yg semmgnya comel tu.. :)

Nisah Idham berkata...

salam ana..
nisah selalu terkena macam tu..
biasa kalau berjalan bwk minyak cap kapak, agak2 tak selesa tu, sapu kat idung nisah, hilang sket bau yg x menyenangkan :)

are_lin@yu berkata...

dah otw balik ke kak..hiihi..singgah la kl plak

Deq's Qienz berkata...

belum sampai ka kak??smg slamat smapai ya :)

baby lydia berkata...

dya sekarang pi jln2 bawa telekung sendiri je kak..klu behenti kat RnR tu fhm2 je lah kn?

Chic Na berkata...

tasik banding kat mana kak? syok ye holiday. :)

Cik Nur berkata...

Tasik banding dekat mana ye..
dah sampai ganu ke kak..

etuza berkata...

tak apa lah sabar ja ...bersiaran time cuti, masi ada sisa2 cuti..

Yana Libra berkata...

sakitnya hati kalau masuk tandas kena byr, tp kebersihan tak ok..

surau pun tak ok? tak bestnye..sabar jela ye kak~

JOZAN FC berkata...

kemudahan die x best ek..huhu x syok laa gitu kan...

Nyue berkata...

sedapnya sup tuu...

Cik Aini berkata...

yelah akak..
ambik gambo hannah yg comel ni lg puas hati kan..heheehe

lelamaisara berkata...

alahai..lemah kalu macm tu kan kak...

dya bunga berkata...

sebab tu dya xske g tandas awam

Mrs Velentine berkata...

comellah hannah

kinara kinatara berkata...

wah comel nya dia makan sup ape 2..:)

Si Matatajam berkata...

Ralitnya Hannah layan kuah sup..mcm Khalish plak..hi hi

rohayu osman berkata...

salm kenal.. already follow.. follow me back ya...

Mimie berkata...

sy nih pun kalo toilet kotor mcm tuh teus terbantut nak lepaskan hajat

Cho Zila berkata...

macam zaman dulu2 lak yerk.. sekarangni kemudahan semakin baguih dia lak mundur.. malu akak sebagai orang perak..

izan mama mia berkata...

huh pengotor..saya pun tak suka...mmg bengang....

teratak hati berkata...

Tasik banding kat mane ek..mmg tk.puas hati kalau kemudahan mcm tu kn..

Cinta Misteri berkata...

ìshk ìshk mmg tk syiok lah kan.

Cinta Misteri berkata...

Tp dya tu tk ske gi tandas awam, then klau nak pee kat luar camne? Hehehe

Misz Mieza berkata...

Ni lah kelemahan toilet awam ni.. Kotor & berbau.. Tak lalu nak membuang dibuatnya.. -..-

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

betul kak kat tasik banding tu toilet mmg kotor...wani dulu pegi kelantan singgah tasik banding tu mak aiii dia punya toilet busuk hancing la

Karukord Jagau's berkata...

saya tak pernah pegi lagi tasik banding ni.....

aku HaniAsyira berkata...

selalu lalu je tasik banding ni tapi tak pernah berenti pun..

wan nurul hezrina berkata...

bab2 toilet mmg nurul pantang..kalau umah nurul toilet dulu nurul jaga..huhu selain dr dapur.huhu..mmg pengotor kan tak bagus sifat2,...eii sanggup nurul g tmpt lain tahan dlu kencing2..

tak pernah dengar lak tasik banding?

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT