Sabtu, 8 Disember 2012

Aktiviti Hannah : Batu dalam botol...

Bukan tajuk filem ye adik adik sekalian hehe .. nak kongsi aktiviti Hannah petang ni.. Dia bermain isikan batu dalam botol... Aktiviti ni bagus untuk kordinasi mata dan tangannya... hehe layan jerlah aktiviti outdoornya ni...

Published with Blogger-droid v2.0.9

24 Blogger Bersuara:

Che Rosliza Che mat berkata...

siap duduk lagi hihihi

Chic Na berkata...

macam syok je. kalau cikna mesti dah join sekaki. hihi..

Si Matatajam berkata...

Seronok kan akak bila tgk gelagat anak2 ni..

LYAfrina berkata...

tq .. lya r tahu xtvt camni bagus utk anak... menarik... sambil bermain...sambil membentuk diri membesar bagaikan juara

Cik Aini berkata...

bagus2..
nk bagi lagi bagus..ms kutip isi dlm botol tu belajar kira sama ye Hannah..hehehe mesti cekap matematik nti :)

Arina Shamsul berkata...

kak ni kawasan rumah akak ke? banyaknya batu...ruma sy tak jumpa batu pun kak camna nak ajar alesya teknik ni.heheh.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah hannah dok mengisi batu dlm botol yer...khusyuk jer nampak hikss

Cik Nur berkata...

ingatkan kisah gagak dengan batu tu...hihihih

rupanya kisah hannah...seronoklah dia dapat bebas bermainkan..
sekali gus mengasah minda.. :)

deq's qienz berkata...

knpa akak ckp baguuss ek..cite la sikit..

eita berkata...

budak2 kan suka sangat main pasir dengan batu

teratak hati berkata...

Macam mane bdk2 ni trpikir nk main camtu ye..

Masz Sidek berkata...

heheh.... teringat masa kecik dulu pun ada buat mcm ni jugak...

Nyue berkata...

aktvt outdoor hannah yea..ehehehee

Solehah Shamsuddin berkata...

hehe Hannah suka ye.napa x main isi air dalam botol je :)

lelamaisara berkata...

wah aktiviti hannah..bukan main lagi yek..layan....

dya bunga berkata...

npe main sorg2 tu..meh sini dya temankn..hihi

etuza berkata...

bagusnya aktiviti, boleh kira berapa batu muat dalam botol kan hanna

Cho Zila berkata...

macam2 xtvt baik dibuat oleh mama dia .. syiok...

Mrs Velentine berkata...

bestnya dia

Mimie berkata...

seronok la tuh die main

Yana Libra berkata...

khusyuk tgk dia~~ :)

Deqla manjew berkata...

aiyok.. x sakit ke dok atas batu tu hannah??? hihi

Cinta Misteri berkata...

Nanti mesti buat music. Then ceritakanlah pada Hannah tentang bagaimana burung yg cerdik mencari air di padang pasir

wan nurul hezrina berkata...

ralit nampak hannah2=)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT