Isnin, 29 Oktober 2012

Terima kasih Waniey dan Deq Qienz

Sudah beberapa kali tertangguh nak menulis entri ini.. Entri pasal kejutan daripada Waniey, mamanya si Qalief dan juga Mama Qhayra, Deq Qienz..

Cenderahati perkenalan ni sampainya berasingan hari...

Cenderahati pertama : Kerongsang cantik kiriman Waniey.. Sangat cute.. Dah siap pakai pun cuma tak ambil gambar je masa pakai kerongsang ni.. Almaklumlah, pemilik blog ni pemalu nak tunjuk rupa hehe..  Waniey.. ramai yang puji kerongsang ni.. Hannah pun tertarik.. Dia ingat gula- gula kot sebab siap nak buat masuk dalam mulut.. hehe mujur sempat diselamatkan oleh ibunya...

Maaf kualiti gambar tidak memuaskan...

Cenderahati kedua : Keychain tapak kaki dan juga klip rambut daripada Mama Qhayra.. Hehe simbolik keychain tu.. mesti mama Qhayra ni suka berjalan- jalan kan.. Bak kata orang ganu, suka doktong... Hehe... Keychain tu dah siap gantung kat kunci rumah k.. Klip tu pun Hannah dah siap pakai tau.. Kami hargai sangat pemberian ni.... HUHU mood : Touching

Terima kasih banyak- banyak kat korang berdua.. Korang memang hebat.. Harap jalinan perkenalan ini tidak putus sekerat jalan.. Siapa sangka siapa menduga... Jarak tidak mampu menghalang keikhlasan persahabatan kan... Sayang korang semua ketat- ketat... 

Untuk semua ahli GSF... Korang semua hebat... Untungnya akak berkenalan ngan korang semua.. Korang ceriakan hari- hari akak tau.. hehe

ps : Teringin juga nak buat macam korang.. Insya Allah.... 

24 Blogger Bersuara:

Myra Jay berkata...

Happy dapat hadiah dari rakan blogger kan... Tahniah :D

Cik Nur berkata...

Nur pun dah dapat..
moga mereka sentiasa di murahkan rezeki..Amin..!

izan mama mia berkata...

yea..mmg ada keberuntungannya masuk gsf

Mrs Velentine berkata...

warna klip rambut tue cantik lah..hijau

Deqla manjew berkata...

sama2.. eh deqla tolong ckpkan pulak...hihi...deqla pun dpt gak..tp x up entri lagi..yg wanieys tu dah up entri lama dah.. :)

kinara kinatara berkata...

huhu..:)

wah..banyak nya kejutan:)

ieedaz @ mama_isha berkata...

wah...bestnyer...:)

CikNana berkata...

wah..untung bah kamu kamu semua..:)

Deq's Qienz berkata...

sama² kak..saja² jew buat bnda tu..sronok jugak main pos² nih..kalo tak posmen xder keja..hihii..ingat ujung tahun nih nak ke timur..mil ajak g jenjalan.,hihii

Chic Na berkata...

GSF memang terbaik kak. :)

Misz Mieza berkata...

Wah! Bestnya dapat gift dari rakan blogger.. =)

C'Jai berkata...

rezeki..kan.... :-)

Nyue berkata...

nyue pon dapat..semoga jalinan perhubungan kita sentiasa baik :)

Mrs Velentine berkata...

singgah sini di pagi selasa

Deq's Qienz berkata...

eh akak..sy tak pndy buat la..main hentam jew..cmna nk kasi resepi..hihii

wan nurul hezrina berkata...

rezeki2..nurul terlupa bg alamat kat DQ..huhu tapi baru kasi..mmg ceriakan kenal ahli2 gsf..terbaik

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sama2 kak..sajer kasi sbg tanda kenal..akak dh suka tu wani cukup senang hati dh tau :)

9n0L4 berkata...

kiutnye brooch kaler pink. tukar dgn saye, saye punye kaler oren. boleh tak kak? haha.

dya bunga berkata...

rezeki2.hihih

N.Aima K berkata...

wah ada kelip rambut hihihihi

Yana Libra berkata...

akak pun dah pernah bg serbuk cheese percuma..hehe~ :)

lelamaisara berkata...

saya pon dapat gak....sepit rambut tu pon alesya dapat gak...:)

Si Matatajam berkata...

Bertuah dapat jd GSFian kan Kak Dieyna..

Cik Aini berkata...

ai pun mmg niat nk buat mcm ni jugak..nk bg sbgai tanda ingatan tuk suma ahli GSF..
insyaallah satu hari nanti :)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT