Ahad, 5 Ogos 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #30

ENTRI PESERTA SEGMEN #30 - CIK NUR



SEGMEN : KENANGAN RAMADHANKU

Perghh…punyalah jenuh perah otak nak ingat kenangan ramadhan. Dan akhirnya inilah yang dapat di coretkan disini.

Seperti kanak-kanak lain, aku mula belajar puasa seawal 6 tahun. Tapi faham-faham jelah ye, puasa zaman kekanakkan.

Puasa yak yok tengah hari dah buka periuklah..!
Tapi kisah ni bukan aku buka periuk, tapi aku di suap secara rela oleh adik aku.

Mana taknya, ketika aku sedang menahan lapar dan dahaga
Adik aku berusia 3 tahun  datang lepak baik punya sebelah aku sambil makan tembikai sejuk..!


12 Blogger Bersuara:

~Sweet Honesty~ berkata...

dah baca..curi2 mkn tembikai sejukk..heheheh

Masha Meisters berkata...

da baca jugak.....lawak tembikai cik nur...kikiki

etuza berkata...

wak kenangan ramadhan cik nur naik saham dah di blog Dieyna. Tahniah cik nur ya..

Cendol berkata...

haha adoiii gatai tekak kot membacenye!!!!!!!

Si Matatajam berkata...

Mmg best crita cik Nur tu...Ngap buah tembikai ha ha...

Mrs Velentine berkata...

nak baca jap lagi

Nyue berkata...

heheheh..kelakar arr cite cik nur...huhuhuhuhuhu...

Deqla manjew berkata...

wahh.. dah smpai 30 entri.. sorry dear, terlmbt terjah.. huhu

lelamaisara berkata...

Ngap buah tembikai cik nur kita ni..:)

Cik Aini berkata...

kehkehkeh
kenangan pasal buah tembikai...
ciknur..cik nur :)

N.Aima K berkata...

amboi..rela hati je lah kan disuap

9n0L4 berkata...

hehe. cik nur terliur buah tembikai. kan dah kene pulas telingaaaa. ;)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT