Jumaat, 31 Ogos 2012

Sambutan Hari Raya

Hari ni 30hb sekolah ada buat Sambutan Hari Raya serentak dengan sambutan ambang kemerdekaan.. Murid- murid dibenarkan menggayakan pakaian raya mereka... Bukan main glemer lagi.. nak- nak cara pemakaian tudung,, hehe berbelit- belit , berjuntai- juntai kerongsangnya... hehe Kalah ar cikgu cikgi yang ada..

Korang tataplah warna- warni sambutan ni ye... Yang pasti menu yang ada pastik melaparkan mata yang memandang hehe



Cukuplah tiga keping gambar dulu.. hehe.. ada kejutan pula dalam majlis ni.. Ada cabutan bertuah untuk para cikgu.... Hadiahnya ialah DUIT RAYA.... Dek kerana cabutan bertuah ni.. Dieyna dapat duit raya hehe.. Buat pertama kali nya, dapat duit raya... dah lah cabutan yang terakhir sekali... Hehe rezeki... Alhamdulillah...

Walaupun cuma RM5... ianya tetap duit rayaku ...
Kena simpan dalam album ni.. hehe 
Kenangan...

Tamatlah cerita raya di sekolah ni... hehe...

P/s : ada gud news daripada nuffnang untuk Dieyna.. nanti la share kat korang yer...






14 Blogger Bersuara:

Chic Na berkata...

lapo dah tengok makanan2 tu. seronoknya beraya dgn murid2.
waa dapat duit raya lagi. tambah syok. :)

Cinta Misteri berkata...

waaaahh dapat duit raya. CiM sambut amban kemerdekaan kat rumah dengan rombongan marhaban :)

Salam Kemerdekaan dari Johor Bahru...

Solehah Shamsuddin berkata...

hehe duit raya pn kna simpan dlm album ye kak.kalau solehah dh lama kena guna duit tu.. :)

Masha Meisters berkata...

wheee...seronoknyer jadik budak sekolah....adoi...nk sekolah balik!!!!

Si Matatajam berkata...

Skala students bergaya, habih cikgu2 pun kalah..ha ha..melaram sakan tu...

Cik Nur berkata...

seronoknya murid2.. mesti bnyk duit rayakan diorg dapat..
kat sekolah adik nur, ada beberapa org cikgu akan bagi Rm1 dekat budak2 satu sekolah..

bila adik balik, nur yg nyebok kira duit dia..hihihih..

apakah berita baik itu akak?? cepat kongsikan...

Nadia Elena berkata...

wahhh meriahhhhh... =D

Deqla manjew berkata...

RM5 pun rezeki juga tu cikgu..hihi..best la..

dyabunga berkata...

meriahnya dya tgk..

Wanieys berkata...

meriahnyer hihi

lelamaisara berkata...

meriah tu...RM 5 pon rezeki jugak tu....

Everything's Everythings berkata...

tak terkira menu2 makanan dia tu xD

Tanpa Nama berkata...

ada ku kesah kh,,,, jom jln2

9n0L4 berkata...

hehe. same lah. kebanyakan sekolah buat merdeka raya terus. senang. baju raye budak, kalah cekgu punye. ;)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT