Selasa, 7 Ogos 2012

Dah Lama....

Salam 1 Malaysia semua... Rasanya dah lama sangat2 tak menulis sebarang cerita... asyik duk publish promosi entri segmen je... Blogwalking pun kurang... Bukan sebab malas... Ingat sangat2 kat rakan- rakan GSF terutamanya tetapi masa untuk berblogwalking tu tak banyak sangat...

Balik kerja.. duk relax tengok cerita korea "LOVE YOU THOUSAND TIME".. Tahu dah.. kalau terikat dengan cerita korea.. huhu payah pulak nak tinggal... Lappy on.. tapi lepak kat D Hannah Shoppe... Sekali- sekali je jenguk DASHBOARD, tu pun nak cek komen yang masuk... Dan jenguk mana yang sempat... 

pinjam gambar Pak Cik Google jap.. Nak suh korang layan mata haha

Malam pulak, konfirm tidur awal.. bukan nak tidur awal sangat pun tapi tertidur.. sedar2 dah kul 4.00 pagi , peram jap.. bangun pi masak n tak tidur2 dah... Sebab tu tidur awal kan?? Sebab bangun awal .. hehe leh pakai tak reason tu?

Ahli GSF jangan marah akak ye kalau kurang melawat.. Entri ni ditulis untuk memberi penjelasan kepada korang... Bukan akak sombong tau.. tapi masa n tidur yang diutamakan hehe... Andai kata diri ini ingin digugurkan daripada keahlian.. KU REDHA.... huhu sob sob...
uwa uwa uwa.. amik gambor baby korea gak 

11 Blogger Bersuara:

Kesuma Angsana berkata...

layan citer korea sesekali best juga kan

Mrs Velentine berkata...

haha..sya mmg dh digugurkan pun..hehe

~Sweet Honesty~ berkata...

alololo..msti comel kalo akak nangis mcm budak kore ne..hahahha

kayyana berkata...

hehehe.. mcm buat surat tunjuk sebab plak.. takpe dear.. paham.. hehehe

Chic Na berkata...

takpe la kak. faham. wah kak dieyna suka layan citer korea rupa2nya. bila dh tengok sket mesti nak tengok sampai habis kan. huhu..

salam 18 ramadhan kak. ;)

Karukord Jagau's berkata...

Alololooo comey nya muka nangis tu....hekhekhek

N.Aima K berkata...

alahai kak saya pun 2 kali lima dngn kakak jg jarang BW tp ku coba ya coba

Yana Libra berkata...

saya pun bulan pose ni xde masa sangatlah kak...kalau digugurkan, saya redha jugak,,huhu~~


saya rasa mesti semua org tgh bz skang ni kak..hehe, jangan risau lah~ :)

izz iizza berkata...

anak sulung sy memang suka sesangat ngan citer-citer korea ni.. balik dari asrama mesti tengok kt internet citer-citer ni..:)

Cik Nur berkata...

nur pun kak dah tak terkejar nak melawat ahli2 yg lain..
bz sikit..huhuhu

9n0L4 berkata...

skrg cite ni tayang kat astro prima kan. layannn. hee.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT