Sabtu, 28 Julai 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #6

  ENTRI PESERTA KE 6 - LOKMANRAMLI


Segmen: Kenangan Ramadhanku…


Hmmm.. Banyak perkara yang pernah berlaku di bulan ramadan ini.. Bermula dari saya kecil hingga lah sampai sekarang ni ada je peristiwa yang menarik.. Banyak, tetapi untuk segmen ini, saya nak ceritakan kisah masa saya budak-budak dulu main mercun.. 

Masa budak-budak dulu, mercun itu memang jadi kesukaan.. Tiba bulan puasa mula lah semua sibuk cari mercun colok, mercun jarum, mercun bola dan macam-macam lagi.. Setiap malam saya dan kawan-kawan akan pergi ke masjid.. Pergi ke masjid tu memang pergi sembahyang, tetapi sembahyang isyak je lah.. Lepas sudah sembahyang isyak, mula lah SILA SAMBUNG CERITA KAT SANA YE

8 Blogger Bersuara:

Cendol berkata...

huh kes mercun ni mcm best je.ade org nk meletop ni.hehehe

~Sweet Honesty~ berkata...

nk baca jap yea..

ieedaz @ mama_isha berkata...

Selamat berjaya buat beliau!

lelamaisara berkata...

jgn main mercun..men bunga api tak pe..hehehe
good luck

etuza berkata...

di tempat etuza jg ada berlaku macam2 semasa ramadhan dan masa raya mahupun hari poerayaan yg lain. bab mercun meletup tu mak saya pernah pengsan angkara jiran2 yang tak menghormati jiran

Cik Nur berkata...

nak terjah japp.. :)

Deqla manjew berkata...

ok terjahhhh !!! :)

9n0L4 berkata...

mercun dh sah haram kan. jage². jgn nak main mercun.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT