Sabtu, 28 Julai 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #8

  ENTRI PESERTA KE 8 - SWEET HONESTY

SEGMEN : KENANGAN RAMADHANKU

Kisah ne berlaku ketika umur aku 12 tahun.. darjah 6 la masa tuh.. seperti biasa, kalo dah bulan Ramadhan tu, haruslah pergi terawikh kan..

Alkisahnya... malam tu.. aku dan makcik aku (tua setahun dari aku) pergilah berdua ke masjid kat kampung untuk berterawikh.. kitorang pegi lepas maghrib la.. entah kenapa tetiba makcik aku ajak ke masjid lepas waktu tu...selalunya kitorang pegi lepas isyak baru begegas ke masjid.. sementelah masjid pun dekat kann..

Lepas dah solat isyak tu.. makcik aku ajak balik.. oit makcik.. terawikh lom setat la gi laaa~ haihhh.. hangin juga la masa tuh.. dia kata sakit perot.. oittt macik.. ko berak la kat tandas nunn.. ~ dia kata nak balik juga.. hohh.. aku turutkan la juga...

Buat malu jek datang tak terawikh.. aku membebel2 jela yea sepanjang melipat telekung tuh..

Dah siap semua.. kitorang pun menapak la balik rumah.. yang herannya.

18 Blogger Bersuara:

~Sweet Honesty~ berkata...

waweeee... hakak promot ke ni?? hehe.. thnx lalinkk..

Cik Nur berkata...

dah baca.. :)

Si Matatajam berkata...

M dah baca tadi.. Ha ha mak cik sweety berdating....

Deqla manjew berkata...

copy betol2 ni smpaikan background swety pun ada skali.. haha..

nanieybarnieylurviey berkata...

da baca da :) mencuit hati.. :)

rieda_ffya berkata...

da bace.patot sweety dating skali..lalalala

Nazayiena berkata...

Dah baca endingnya,ingatkan nak berak betul2 tp sebaliknya.

ieedaz @ mama_isha berkata...

Dtg komen cni plak... cik sweety xdating skli ke waktu tu hehee

-meeSUPERGIRL- berkata...

hehe :)

Cendol berkata...

geram pun ade bace cerite cik sweety ni.makcik nye tu nakal semcm.tak pasai2 cik sweety pn kena.

aku HaniAsyira berkata...

dah abis baca dah.. heee~~

Karukord Jagau's berkata...

waaahh...! ngan bekgron sekali di copy....hehheheee

Nyue berkata...

ahahahha...kelakar je cite nyerr....

are_lin@yu berkata...

nak pi terjah sweety..hehe

9n0L4 berkata...

belum bace lagi. masaklah nak BW dan komen entry yg tertinggal ni.

Deq's Qienz berkata...

Wahhh akak mmg promote satu per1 ke sapa yg join.bestt la.tp xsmpt nk join lg..caiyok cik sweety.

Emma berkata...

wah, ad bersambung lg.. ni mngglkan unsur saspen.. ehehe

Nadia Elena berkata...

hehe.. best, best.. =D

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT