Isnin, 30 Julai 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #13

ENTRI PESERTA KE 13 - BUNGA HATI MAMA


SEGMEN : KENANGAN RAMADHANKU..

Al-kisahnya.

Sebelum subuh mak dah kejutkan,tapi mata kelat2 pisang pulak nak buka .so kalau dah gitu pesennya,tidur semula lagi sedap la kan?jadi saya buat2 tidak dengar saja la mak kejutkan.Tapi dalam hati besok nak puasa sebab nanti kawan2 kutuk pulak sebab tak pose kan?jatuh mencurah2 lah air muka saya mengalir ke ladang gandum.mana saya mahu kan?..haha


30 minit selepas azan subuh rasanya,
saya mengerahkan tenaga untuk bangun juga.selepas azan tu....tak pernah2 di buat orang sahur selepas azan subuh.tapi pada fikiran saya waktu tu,selagi tidak nampak matahari selagi itu boleh makan sahur.almaklum  budak2.jahil pun jahil juga,tapi tidak la jahil sangat kan?haha.

Saya keluar dari kelambu,tetapi cahaya terang  sudah menembusi ruang rumah.Cepat2 saya tutup BERSAMBUNG DI SINUN

4 Blogger Bersuara:

Deqla manjew berkata...

dah baca.. entri mama lawak.. gelak guling2 baca..

Cendol berkata...

hahaha ini dia kisah budak yg tutup mata tak nak nampak cahaya matahari tu ye.hehehe budak mkn meggi tu.kikikihh

~Sweet Honesty~ berkata...

sudah bacaa..hehe

9n0L4 berkata...

haha. ni sorg lagi kalau entry mesti genre adventure gitu. ;)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT