Isnin, 16 Julai 2012

Santai bersama Dhia Hannah

 

Baru- baru ni Dieyna beli kolam renang kat Hannah.. Hehe beli kat Giant dengan harga RM 14.90.. Punyalah dia suka hati berkubang dalam kolam tu, sampai taknak keluar dari kolam. Kecut habis jari jemari kaki dan tangannya…

DSCN3754

Kami tak biarkan dia mandi berseorangan. Dia mandi bersama sepupunya Muhammad Hasif. Walaupun begitu, pemantauan orang dewasa pun kena ada. Bahaya ada di mana- mana. Dalam- dalam duk suka nanti timbul duka pulak… Beginilah aksinya dapat mandi manda dalam kolam renang baru hehe…

DSCN3753

Masa ni Hannah kata “ Ibu, ibu nak idur jap”.. “Urmm edapnye.“

Nak ajar dia berenang kononnya.. hehe nak tiru Sheikh Muszhaphar ajar anaknya tak sampai setahun dah berenang.. haha ..

DSCN3756

Puas berkubang dalam air.. Jadi model kejap… Ingat Asya Lya Afrina je boleh jadi model hahaha… Hannah pun boleh tau.. Tertonggeng- tonggeng sampai.. nak bergambar punya pasal haha.

Takde idea nak tulis entri.. tulis pasal Hannah laa tak pe kan kan kan… Hehehe …

AMARAN DARIPADA PENAJA

AWASI ANAK ANDA SEWAKTU BERMAIN KOLAM RENANG BEGINI.. SALAH LANGKAH BURUK PADAHNYA….Sad smile

32 Blogger Bersuara:

Yumida berkata...

nak join....sekali masuk semua air terpercik kat tepi..habis kering..sadis...
aah..mandi manda sambil memantau..berjaga2 sebelum terkena kannn sis

Sky Before Pinky berkata...

wah seronoknye..tringat dolu2 nak mandi kolam nieh kene p umah ucu..

lelamaisara berkata...

boleh aje....saye pon selalu cerita pasal Alesya..hehehe..

dah bertambah2 model anak2 GSF ni..heheeee....

Si Matatajam berkata...

Bestnya hannah berendam..... Khalish selalu berendam kat dalam bath tub ja...

~Sweet Honesty~ berkata...

hehe..mak nya harus ikut bekubang skali tu kak.. barulah rasa selamat jek bdk hannah tuh..hihihihii

~Sweet Honesty~ berkata...

kak..berapa harga serbuk puding karamel tu?? nk try neyh..

dyabunga berkata...

rasa nk berenang lah plak.haha

rafflesia berkata...

hehehehe..kanak2 suke dapat main air ni.. :) betul tu kak.. kene awaasi pergerakan mereka dalam kolam even kolam kecil macam tu.. bahaya ada dimana2,...

cendol berkata...

wah wahhh bestnye dia berendam ye..aww seksii kejapp hihihikk

Kazman / Sue berkata...

kolam pasang siap ni memang kegemaran anak2x kami juga....

Deq's Qienz berkata...

wahh best la dia dapat mandi kolam..hehee..

izan mama mia berkata...

selalulah cerita pasal hannah..best apa...pengalaman jd ibu berbeza kan...

kalau dia taknak keluar dari kolam tu, camana pujuk dia....

Wanieys berkata...

wah dapat berendam best la tu hikhik

Deqla manjew berkata...

amboi seronoknya.. deqla berendam dalam tu muat juga... haha..boleh la join ank akak nanti.. :p

Chic Na berkata...

bestnya hannah berendam. mesti takmau keluar kan. kalo anak buah cik na main kolam, cik na join sekali. hikhik..

etuza berkata...

berhati2 dalam bab memandikan anak2. pelbagai situasi akan berlaku jika tak jaga..

Arina Shamsul berkata...

auwwww..model2 itu sangat seksi2 belaka..hihi

Cik Aini berkata...

btul2 kak dieyna..
wpun kolam tu cetek tp kalo tetungging bahaya tu :)
hepi je hannah dpt mandi kolam =p

Misz Mieza berkata...

Budak2 kalau dapat main air bukan main seronok lagi kan? Samala kita kecik2 dulu pun.. Hikhik! ^^,

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

budak2 memang sukaaa sgt berkubang kan?hehehhe...:)

Dieyna berkata...

betul tu kena pantau diorang ni main.. bahaya kalau tersalah langkah...

Dieyna berkata...

hehe terkenang semasa dulu pulak yer

Dieyna berkata...

hehe model tak berbayar hehe

Dieyna berkata...

memang best.. kita tengok pun rasa nak berendam sama.. hehe

ieedaz @ mama_isha berkata...

sukenye hannah berendam tu...tak sejuk ke..hehe

Misya Mialen berkata...

Org dewasa blh x mandi guna ni.hihihi.

Solehah Shamsuddin berkata...

comeynye anak akak.kak, bpe kedalaman kolam renang ni ye?

9n0L4 berkata...

seksinyeeeeeeeeeeee. hehe. beli kat mane pool tu. ;)

Nora Karim berkata...

budak2 mmg seronok mandi kolam ni... sama ngan Faris n Alisya... :D

Cik Nur berkata...

amboii..syoknya hannah..!
lepas ni kerap nak mndilah...

Miss BaNu berkata...

wahh seronoknya die dpt mandi dlm kolam kecik tuh hehe

Karukord Jagau's berkata...

Kita pung ada kolam ni :)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT