Rabu, 23 Mei 2012

#Wordless Wednesday : Hadiah yang korang inginkan?

Tak tahu nak buka topik apa.. jadinya Dieyna buka topik ni...

HADIAH YANG KORANG INGINKAN?? 

Sebenarnya Dieyna suka buku... Kalaulah orang hadiahkan Dieyna benda ni.. Dieyna suka sangat- sangat.. Nak tahu benda apa??? hehe 
Ini dia
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Buku... Tak kira buku apa.. Novel ke buku motivasi ke buku keagamaan ke.. Yang penting buku.. Bagi Dieyna buku ni sangat berharga.. Banyak ilmu yang ada...

KORANG MACAM MANA PULAK???

15 Blogger Bersuara:

@ deqla manjew berkata...

kalo hadiah, deqla suka dan berbesar hati kalo org hadiahkan laptop, kamera, atau samsung galaxy.. hahaha... demand!!! tp impian yg terbesar dlm hdp deqla yg deqla hrpkan Allah "hadiahkan" pd deqla adalah CAHAYA MATA. itu tak ternilai kalo nk dibandingkan dgn hadiah2 yg deqla nk tu...huhuhu...

Kazman / Sue berkata...

wahh... bagus2x... kebaikan ilmu yg di timba buku berbanding ilmu dari Dr. google atau Prof Yahoo ialah kita tahu mana nak cari pengarangnya... tidak pada sesetengah ilmu di internet...

Dieyna berkata...

betul tu deqla.. Cahaya mata adalah hadiah yang paling bernilai... tiada tandingannya.. huhu touching..

Dieyna berkata...

betul tu.. buku harta yang berharga...

Cik Nur berkata...

hadiah apepun, kita boleh dapat kan..? nur pun suka buku.. :)

apa2 yg nur dapat semuanya nur suka n hargai. cumanya dalam hati ni teringin nak berumah tangga, kalau bolehlah nak hadiah seorg suami yang memahami diri ni, boleh terima baik buruk, segala kekurangan dan kelemahan diri. dan setia dalam suka mahupun duka.

selain tu, tentulah mahu cahaya mata....boleh ke mcm ni kak..?

9n0L4 berkata...

suke jugak buku. skrg ni tgh tgu org bagi buku resepi 365 hari tu. huhu.

Aine Ainun berkata...

hehe, gempak tajuk n3...

kalo dtanya, x tau nak mintak apa...
kalo org memberi, saya menerimanya dengAn terbuka, apa2 sahaja...

cumaaaaaa...
kalo HB yang tanya soalan ni je, mcm2 yg akan saya mintak hehehehehe...dgn org lain x berani la...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

samala... is pun suka sangat buku... (^___^)

Si Matatajam berkata...

M pun minat membaca buku. Jd mmg hargai sgt buku yg M dpt

lelamaisara berkata...

apa2 pon tak kisah..janji nama nye hadiah..hadiah tu kan free...suke benda free ni..hehehhe

Arina Shamsul berkata...

oooo...dah tahu dah rahsia akk sekarang...hahaha.

Yana Libra berkata...

saya suka buku jugak~~ :D

Cik Aini Lavender's berkata...

ai pun sama la dieyna..
suka sgt baca buku tambah2 novel nih mmg tiap2 bulan ai beli =p
kalo ikut hadiah x kisah la hadiah apa pun dh org bg mesti suka pnya lah :)

Chic Na berkata...

suka baca buku gak. lg2 kalo yg org hadiahkan. baca 3,4 kali ulang pun xboring. huhu.. :)

Yumida berkata...

sronok jugak kn klo org kasi kita hadiah buku....plg bez klo novel..sure lentok abis...
sy ske hadiah bende..pa pe jer..yg penting blh dipakai...
tp klo hadiah berbentuk momen pn bez sgt2...for e.g g bercuti...woooooo...bez2

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT