Rabu, 4 April 2012

PERADUAN HEBAH & MENANG! PTS

Kali ni nak minta tolong korang sesangat... Dieyna nak dapatkan voucher buku PTS RM 50.. Caranya mudah sahaja, korang cuma perlu klik gambar kat bawah ni

PTS mencari 10 pemenang mingguan yang akan layak mendapat voucher buku bernilai RM50. Caranya mudah sahaja, anda daftar dan hebahkan. Semakin ramai yang klik link anda maka semakin besarlah peluang anda untuk memenangi voucher tersebut.. So, apa tunggu lagi. Tolong Dieyna ye... Mana tahu berkat pertolongan korang Dieyna dapat voucher ni... Time baca buku pasti ingat korang hehe

8 Blogger Bersuara:

etuza berkata...

Asalam..
Di Kl banyak peraduan ya..moga berjaya..

LYAfrina berkata...

klik pic tu j yer??

gud luck dieyna

lieya berkata...

dah klik dah......

Cik Nur berkata...

dah..cik nur dah klik dan daftar... :)

Arina Shamsul berkata...

doakan kakak bertuah :) saya dah klik kak,tapi tak pasti klik yang mana satu,just klik gambar tu je ke?huhu.

Aine Ainun berkata...

Dieyna, saya da klik..

Moga ada rezki dieyna

@ deqla manjew berkata...

dah kelik... :)

etuza berkata...

dah klik juga ya..daftar

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT