Halaman

Ahad, 8 April 2012

Join booBlogs

Baru je jumpa laman web booBlogs ini kat laman Ben Ashaari.. Korang mesti join blog ni  ye, sebabnya booBlogs ni baru lagi websitenya.. Jomlah kita mengimarahkan booBlogs yer.. booBlogs nak review blog, lebih baik mencuba.. untung-untung direview nanti...

Kepada admin booBlogs, Dieyna berminat direview oleh saudara.. Blog Dieyna ni merupakan blog perkongsian, sesuai bebenor dengan taglinenya "Di Sini Ruangku Berkongsi"..Apa sahaja ilmu yang boleh mendatangkan manfaat kepada pembaca, Dieyna akan catatkan di blog ini.. Kebanyakan isi kandungan blog ini merupakan catatan peribadi, tanpa copy paste mana- mana pihak melainkan Dieyna catatkan sumbernya.. Nak bercerita panjang lebar pun, takut pulak jadi Masuk bakul angkat sendiri, jadi seeloknya pihak admin datang dan tinjau sendiri blog Dieyna ini , sama ada mendatangkan manfaat ataupun mudarat...Sekian, terima kasih.

p/s : Korang berminat nak join.. jom ke SANA ye

5 ulasan:

Unknown berkata...

Asalam.
sama baru baca entry Ben tadi. Kebetulan saya cerita pasala anak remaja saya dan keluhan seorang ayah di blog saya. Kecut perut. rasanya dlm GFS saya ja cerita pasal anak ni. Saya mohon maaf pada semua jika entry saya yg terbaru tak sesuai ya.Ada tersirat sebenar dalam keluhan itu, bukan mengenakan orang lain. Wallahualam..

LYAfrina berkata...

gud luck dieyna..

lya ada gak tgu dieyna msg inbox aritu..x igt nk tuko no fon time tu.. ptg jumaat tu, lya ada pergi pdg astaka..bwk asya jumpa mickey mouse n angry bird

Arina Shamsul berkata...

macam saya nak join juga kak :)

9n0L4 berkata...

moge rezeki di review ni akan jadi milik akak. ;)

booBlogs berkata...

hye dieyna. terima kasih turut serta. blog dieyna akan di review dalam masa terdekat :)

Catatan Popular