Rabu, 21 Mac 2012

Wordless Wednesday # 6 : @Restoran Roti Tempayan

Restoran Roti Tempayan

Lokasi : Kerteh (Dari Kemaman - sebelum Balai Polis Kerteh)
Keistimewaan : Roti Tempayan & Open WIFI

Cuci mata je ye
Mi Rebus..
Biasanya sedap tetapi malam ni termasin sedikit.. Tapi still boleh dimakan

Menu tarikan ROTI TEMPAYAN
Separuh lagi dah selamat masuk perut si kecik + en Somi..
Si kecik kata "erm, dapnye"

p/s : Korang datang sendiri dan nikmati sendiri.. hehe

Pesanan penaja : Berminat nak join Contest??

7 Blogger Bersuara:

etuza berkata...

Salam,
Nampak sedap gak tu..hidangan petang ke tu..

Aine Ainun berkata...

Mi rebusnya buka warna kuning ea diyna?

Org kata biar tawar dr masin kan;)

Chic Na berkata...

terus lapar tgk gambar tu. :)

dyabunga berkata...

jauh lah dya nk pergi cuba.. hehe.. pos kat rumah dya blh tak??hehe

Kunang-Kunang berkata...

Nantilah, dalam perjalanan balik ke Dungun nanti akak singgah.

Roti tempayan tu dikenali juga dengan roti nan rasanya.

lelamaisara berkata...

betul la...macam lapar plak tgok pic ni...

Thexcel berkata...

Sedap gak! Dah try semalam =)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT