Rabu, 7 Mac 2012

Wordless Wednesday # 4 : Milo oh Milo


Ingat lagi masa sekolah2 dulu.. Time hari sukan ke atau ada program tertentu di sekolah, mesti lori Milo ada.. Suka sangat dapat minum Milo free waktu tu.. Sekarang ni, Milo masih lagi setia dengan perkhidmatannya, masuk ke sekolah2 dah memberikan minuman untuk budak2 sekolah.. Reaksi budak2?? Masih sama... suka sangat2 dapat minum Milo.. Bukan budak je suka, Cikgu2 pun suka gak... hehe 

Beratur untuk ambil secawan milo sejuk...

Kita minum dulu.....
Terima kasih Milo...  Lepas ni jangan lupa datang lagi....

5 Blogger Bersuara:

amirah berkata...

milo ni best...rasa dia sedap sgt..apsal kita bancuh tak sama pun rasa..huhu

Dieyna berkata...

a'ah la.. tak sama yang kita bancuh.. nape eik.. apa rahsianya yer hehe

sk felda seri rasau berkata...

nasib baik xde gmbo org pegang jug... hehehe

sk felda seri rasau berkata...

nasib baik xdop gmbo pegang jug td.... =)

Dieyna berkata...

haha mana boleh letak dalam ni gambo orang pegang jug.. jatuh saham nanti..

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT