Khamis, 15 Mac 2012

Tension ! Tension !

Hari ini tak sempat nak berblogwalking, apatah lagi naik taip dua tiga entri.. Sebabnya, hari ni buat operasi membersihkan bilik stor.. Tension dibuatnya, ada Sang mondok pulak dalam rumah.. Boleh pulak ia bermastautin dalam bilik stor.. Laci tempat Dieyna simpan buku, jadi tandas awam ia pulak.. Busuk + hancing.. Sayang buku2 tu, kenangan dari sekolah lama.. Buku tak basah tapi bau bekas air kencingnya ada... Maknanya kena buang laa kan.. Pejam mata jelah kan.. huhu sedih betul..

Dulu takde pun binatang ni dalam rumah, tapi sejak rumah sebelah ni dah naik hutan lalang.. tibe plak ada ia dalam rumah.. Dahlah skang ni duk risau wabak kencing tikus... huhu

Mestii tikus tu marah kan, Dieyna
kacau taman permainannya.. tapi peduli apa,
yang penting stor tu bebas dari kekotoran.


P/s : Sayangnya kat buku- buku tu... Ada jalan penyelesaian lain tak selain dibuang.. huhu Sayang sungguh2 ni.. sentimental value tu..

13 Blogger Bersuara:

Pka Rahim berkata...

jemput join segmen pka

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/pka-rahim-segmen-rakan-blogger-saya.html

tq :)

Aine Ainun berkata...

dieynaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

bahaya tau ada cik KUS tu!
cepat cegah sebelum makin melarat!

etuza berkata...

Rajin ya. Baguslah bersih..Hemm..header bertukar lg, alamak masih tak puas hati.
Apapun yg paling sempurna adalah Dia. Awas ya c t tu bahaya..

etuza berkata...

Yup! tukar lagi.Yang dulu besar sangat, yg sekarang ni tak rata la pula, kosong kat kanan. Dieyna..link2 blog terbaik saya pun hilang..adui! benar2 letih ni, mujur org rumah sporting..hehe..
Minat berblog..nilah keadaannya ya. Awak seorg yg baik..teruskan baik dgn kawan2 blog ya.

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Teringat kt umah sewa ym dlu,byk gk tik tik tuh!eeeiii!tension gk time tuh!smpi hb pasang perangkap, byk gak mengena!then, mkin kurang,tkt la tuh!hhuhuhu

Yatie Awang berkata...

ia tak de tempat tinggal dah..tak bayar sewa kena halau kut...sebab tu cari rumah sewa baru hehehe

Mia Liana berkata...

jangan tension... tensionnn.... kemas pelan2...

etuza berkata...

Asalam..
hehe.. ada pertanyaan di laman Pesona.

fizafantagirO berkata...

menyakitkan hati kan Cik T ni . buku tu memang sayang tp .. dah kene kencing dia dh .. nanti kalau simpan tak blh guna jugak .. busuk nanti . pejam mata bakar jer..:p

Kunang-Kunang berkata...

Salam kenal,

Saya pun ada masalah yang sama. Tak tau macam mana nak menghapuskannya.

Cik Nur berkata...

bahaya tu..cepat2 banteras..!

fatmasha berkata...

Bahaya air kencing si mondok tu..jgn ada luka di mana2 bdn kita takut kuman tu melarat ke kita...

Dieyna berkata...

binatang bahaya kita kena hapuskan... hapuskan .. hapuskan

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT