Ahad, 11 Mac 2012

Dapat Award... Terharunya...

Entri khas untuk pemilik blog, ETUZA


Sungguh.. dah lama tak terima award.. Inilah award pertama yang diterima dalam Tahun 2012 ni.. Thanks sangat2.. Terasa diri ini begitu berharga hehe perasan pulak.. Kalau tonton rancangan masakan, biasanya juri- juri akan kata "Ada keikhlasan dalam masakan ini, saya dapat rasakannya".. Kali ni, Dieyna nak ucapkan kata- kata yang sama untuk ETUZA.. "ADA KEIKHLASAN DALAM AWARD INI".. Pastinya sakit kepala ETUZA kan waktu nak merekacipta award ini.. Ada originaliti dalam award ini bukan sekadar copy paste gambar dari pak cik Google.. 
Setiap gambar yang diletakkan dalam award ini pasti ada maksudnya yang tersendiri.. Bunga Mawar putih sebagai subjek utama yang mungkin membawa maksud tanda persahabatan.. Hehe pandai- pandai je Dieyna ni kan..??? Apa2 pun terima kasih terima kasih terima kasih yer.. Jasamu dikenang... Walaupun hanya sahabat ONLINE... 

p/s : Kalau korang nak kenal siapa ETUZA ni.. Silalah melawat dia di SINI.. Banyak gak info menarik yang ada di blognya.. 

8 Blogger Bersuara:

etuza berkata...

Rupanya dia ( Dieyna ) yang lebih terdahulu dari Kamsiah. Tahniah.
"Ya Allah berilah keluarga Dieyna dan keluarganya kesihatan, murah rezeki, kebahagiaan dan kelapangan masa serta jauhi mereka dari kerumitan hidup, himpunkan kami semua di akhirat serta tergolong sebagai hambaMu yang mendapat syafaat Nabi "
Amin ya rabbal alamin.
Saya dalam dunia pendidikan, saya & keluarga tak akan lupa anda berdua hingga bila2.Insyaallah

Terima kasih menerima award saya ya.

etuza berkata...

Betul tekaan Dieyna tu..jambangan putih itu lambang ketulusan hati, dan tanda persahabatan walau hanya di maya ini. Saya amat berterima kasih atas kesudiaan meneriam & promot blog Pesona EWWK.

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Wah,bestnye dpt award, :-)

etuza berkata...

Asalam..
kalau dapat secara ringkas macamana nak buang tu ya. Lama dah mau bunga tapi tak faham2 ni..mohon maaf merumitkan .

Dieyna berkata...

Terima kasih banyak2 atas doa ni.. Semoga saudara Etuza juga memperoleh rahmat dan kebahagian dari Nya... Aamin.

Dieyna berkata...

saya agak3 je tu.. tak sangka betul plak hehe

Dieyna berkata...

Memang best.. lain macam skit feelnya hehe

Dieyna berkata...

saya dah buat tutorial khas untuk saudara ETUZA...Harap ianya membantu

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT