Isnin, 12 Mac 2012

Al- Fatihah untuk adik Dirang @ Nurul Nadirah

image
Al- Fatihah untuk nya
Adik Dirang sudah tiada.. Al-Fatihah untuknya.. Ternyata dia bidadari syurga.. Yang akan setia menanti kehadiran kedua ibu bapanya.. Tak perlu diungkit apa puncanya.. Tak perlu dituding salah siapa.. Itu takdirnya.. Mungkin bukan kali pertama dia ke kedai cuma nasibnya kali ini tidak seperti biasa.. Mungkin dirinya telah diintai sekian lama cuma kali ini pemangsanya bertindak.. Jangan disalahkan ibunya , kerana bebanan perasaan yang ditanggungnya kini sudah cukup menghukumnya.. Jangan ditambah lagi dukanya..  Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya.. Jadikan pengajaran untuk kita semua.. ..

Al- Fatihah untuk adik Nadirah @ Dirang.. Deritamu di sini, Bahagia mu di sana.. Itu yang pasti.. Aamiin.

13 Blogger Bersuara:

S..U..D..@..I..S berkata...

takziah untuk keluarga fatihah untuk adik ni...

Arina Shamsul berkata...

innalillahi wainalilahirojiun..al-fatihah.

sedih sangat dengar berita ni.tak boleh nak kata apa da :'(

Deru Ombak berkata...

Salam Dieyna ...

Al-fatihah untuk adik nadirah ..

Akak nak berholiday Dieyna. Ujung bulan akk balik Dari holiday kakya Akan ke Gebeng lagi. Ape2 kakya cari Dieyna kat sini ok.. Take care ... Be missing u..

etuza berkata...

Al fatiha..

Dieyna berkata...

Best doh pi bercuti.. Syok2 bercuti tu jangan dilupakan sahabat di sini yer.. hehe

Dieyna berkata...

Semoga rohnya aman di sana..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Sebak dgr berita ni.:( kesiannya, terbyg mcmna tersrksa si kecil tu.org tu mmg kejam!

Dieyna berkata...

memang hati batu pembunuh tu.. Ib..s bertopengkan manusia... Tak sanggup nak tatap wajah adik dirang lama.. terasa sangat azab dirinya semasa diseksa..

deno berkata...

sedih tahu berita adik nie... al-fatihah

Aine Ainun berkata...

Sebak tgk brita semalam.... Alfatihah...x p b'cuti ke dieyna?

Dieyna berkata...

Takleh tengok gambar dia..rasa pilu sangat2... sayu hati.. sakitnya dia dibakar..

Dieyna berkata...

samalah.. tak pi mana2 pun.. sebelum cuti sekolah dah pi bercuti, skang ni time berehat di rumah jelaa... hehe

Ms Velentine berkata...

al-fatihah

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT