Selasa, 24 Januari 2012

Tandas skodeng...

Salam semua.. Hari ni nak share satu cerita..
Cerita tentang tandas... hehe
Selalunya orang skodeng orang dalam tandas kan...
Tapi kali ni orang dalam tandas leh skodeng 
Apa yang orang kat luar buat..

Korang sanggup ke menggunakan tandas ini..
Dieyna tak sanggup.. huhu

Jom kita tengok tandas skodeng ni
sama- sama
Dari pandangan luar.. hanya cermin..
Anda boleh berhenti sebentar untuk betulkan pakaian or rambut...
Sanggupkah anda begini??
huhu TIDAK TIDAK TIDAK

Dari pandangan dalam tandas..
Betul tak  Dieyna kata..
Kita boleh skodeng orang skang..

Pastinya tandas sebegini bukan di Malaysia..
Orang Malaysia belum begitu terbuka untuk tandas macam ni..

FAKTA
Tandas awam ini dibina berhadapan London's Tate Britain Gallery sebagai pameran seni. Dindingnya terdiri daripada cermin dua hala yang membenarkan "pengunjung"nya melihat kawasan luar, tetapi sebenarnya privasi dari pandangan luar. Orang di luar hanya boleh melihat diri sendiri sahaja, walau bagaimanapun ianya tetap menimbulkan kebimbangan untuk menggunakannya. Tandas sebegini juga ada dibina di Switzerland.

2 Blogger Bersuara:

`Aine`Ainun* berkata...

huhu


tidak tidak...!! tak sanggup!
Ishhh,mmg x mustahil dgn dunia sekarang kan..

semakin pelik2 n macam2...

Dieyna berkata...

@`Aine`Ainun*
mmaglah.. konon nak buat kelainan.. ataupun kononnya seni.. tapi memalukan je... huhu

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT