Rabu, 25 Januari 2012

Review Blog : Tinta Pena

Selalunya orang review blog 

sebab buat segmen.. tetapi
Dieyna pula rasa suka- suka nak review blog orang
Harap dia suka lah ye.. :))

Blog Tinta Pena adalah blog
rakan sekerja Dieyna.
dunia bakeri.. 
Dieyna pun banyak cedok ilmu kuih- muih
daripadanya.
Tak kedekut ilmu..

Bukan sekadar soal makanan sahaja,
kadang- kadang dia juga mengulas
isu- isu yang berlaku di sekitarnya.
Kata- katanya agak berbisa pada
orang yang terasa pedasnya.. 
Memang sesuailah dengan prinsipnya
Berkata benarlah walaupun pahit...

so, ini antara link entri 
yang Dieyna rasa suka untuk 
membacanya

Kek Pandan Karamel

Kalau korang minat nak membacanya..
klik je gambar or tajuk2 yang Dieyna beri tu..
Entri lain korang boleh tengok dekat blognya sendiri ye

Sekian, ... Wassalam

p/s : kalau korang nak Dieyna review blog korang.. tinggalkanlah jejak.. Insya Allah, ader masa
Dieyna jenguk n review skit... Tapi untuk lebih adil, korang pun promote ler skit blog Dieyna ni yer. 



1 Blogger Bersuara:

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT